mijn studio annex crib V [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Studiofoto's

Studiofoto's

Origineel geplaatst door marcuuu
@phochos zie ik een MS 10 of een MS 20 ?

marcuuu,

Je ziet een Korg MS10, met er op een Korg KR55.

:D

Origineel geplaatst door marcuuu
@phochos zie ik een MS 10 of een MS 20 ?

Jij verdient straf!
Die hoor je toch te kunnen herkennen! SCHANDE! :W
hij staat ook in de gearlijst hoor

Re: Re: Re: Studiofoto's

Re: Re: Re: Studiofoto's

Origineel geplaatst door phochos
Luister maar eens op mijn website www.phochos.org bij de Mpeg's naar de twee nummers komende van deze twee albums, dan hoor je wat er allemaal mee mogelijk is.:dj:

Complimenten hoor Phochos...enneh op het nummer Supernova,daar kan ik een preset uit de Korg AE-1 halen, toch?:)

Laatst gewijzigd:
Re: Re: Re: Re: Studiofoto's

Re: Re: Re: Re: Studiofoto's

Origineel geplaatst door mikemix
Complimenten hoor Phochos...enneh op het nummer Supernova,daar kan ik een preset uit de Korg AE-1 halen, toch?:)

Ja, klopt. Ik had toen de Korg EA1 gekoppeld staan aan de Zoom RT123 drumcomputer. Is inderdaad een preset van de Korg EA1, blijft een leuk apparaat. Misschien dat ik deze toch weer terug ga kopen, mis hem wel.

Groeten,

Phochos

Hier ook een foto van mijn studio :)

Attachments

• dsc00344.jpg
    dsc00344.jpg
    37,7 KB · Bekeken: 110
Wat is dat voor tafel nick ?? Tascam ofzo ?? (mijn ogen zijn niet meer wat ze geweest zijn....)

ziet er iig errug fijn uit !

Da's een Allen&Heath CMC32 mkII, uit hun beginjaren toen ze nog A&H Brenner heetten. Dit meubelstuk is ontworpen door de huidige baas van A&H toen die destijds nog gewoon engineer was. Het is een 32 kanaals, waarvan 8 naar subgroep geswitched kunnen worden. Parametrische EQ op 3 banden, 6 aux en een heerlijke sound. A&H is wel een beetje weird merk, maar wel top. Inputs aan de voorkant, wie verzint het ingodsnaam...

Ik zag het echt niet heb zelf ook een 10 ;) vette bak die ms moet je niet verkopen phochos :maffia:

Origineel geplaatst door fuse
Jij verdient straf!
Die hoor je toch te kunnen herkennen! SCHANDE! :W
hij staat ook in de gearlijst hoor
[/QUOTE

Mijn studio annex crib V

Mijn studio annex crib V

Hoi marcuuu,

Die doe ik ook niet weg, de MS10:D :dj:

Phochos

He Nick Nova, zie ik dat goed??? Heb je die oranje module (Waldorf?) op een kussen staan? :confused:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back