metatron
Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Ben ik weer blij dat ik geen tv heb 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door faab
@ slipperman
Hardcore 4 life betekend dat je je hardcore voelt,tot op het bod.
Het heeft nix te maken met racisme.
Dus als je ergens over praat weet dan wel waarover je praat.
Het is namelijk nog al makkelijk om over hardcore te oordelen via info die je via foute mediablaadjes
zoals revu te lezen krijgt.
Wat betreft nazies: een paar zielige figuren die hun rechterarm omhoog steken en geen fuck begrijpen van wat dat inhoud krijgen meer aandacht in de media dan een succesvolle dansstroming met trouwe aanhang die hier uberhaupt
nix mee te maken willen hebben.
Dit is dan ook precies de reden dat ik een interview geweigerd heb met revu.
Kortzichtige info leidt tot een totaal verkeerd beeld in de media.
rob
hardcore 4 life!!!
Origineel geplaatst door olafmol
ik vind *ALLE* muziek gewoon kut!![]()
Origineel geplaatst door Christov
mmm ik zeg:goed dat het er is, maar dan denk ik waarom geen hiphopprogramma (en nee MTV raw zend shit uyt die je 85% van de dag ook wel ziet) en die avodn op thebox is ook vol met RnB....er is zoveel hiphop bezig in NL en wij krijgen de meest wacke troep voor geschoteld zodat mensen verkeerd beeld krijgen van hiphop.....
ik spreek uit ervaring. ken niemand die niet racistisch is en dat H4L gevoel heeft... Heb er met veel ook problemen gehad omdat ik zelf halfbloedje ben... Met doodsbedreigingen toe. Ik weet waar ik over spreek. Een vriendin van me hielp me ook beetje H4L geval die werd gelijk als veraadster etc. bestempelt...
Origineel geplaatst door Christov
ja mtv/tmf/box zijn gewoon wack!

. Ook kwamen ze altijd op fuiven gewoon om spel te zoeken tegen
Origineel geplaatst door isnieZot
een paar jaar geleden toen hardcore echt in was dan was 99% van de gabbers rascist.
hier in belgië liepen ze met de vlaamse leeuw op hun bomberjack genaait en met hakenkruizen
enzo in hun bombjack getekent met alcohol stift ed. de meeste waren dan kindjes van
15-18 jaar oud die dan hun rechterhand opstaken en "white power!" riepen. tis echt een dieptepunt
in de muziekwereld. muziek moet mensen samenbrengen en dat deed hardcore ook, maar op een
verkeerde manier, het was gewoon om te provoceren tegen andere mensen en agressie uit te lokken.
ja want dat is lekker hardcore. Ook kwamen ze altijd op fuiven gewoon om spel te zoeken tegen
een onschuldige voorbijganger en er dan met 10 man ofzo opvliegen.omdat dat lekker hardcore is natuurlijk.![]()
ik baseer mijn mening op de ervaringen die ik gehad heb met gabbers. wat mij betreft mag heel dat
happy hardcore gedoe in de vuilbak, want het is leeg en FAKE en bevat niet de gedachte die muziek moet
bevatten.

Origineel geplaatst door Pjotr G
mensen, houden we het ontopic, happy hardcore, niet het karakter van gabbertjes