Origineel geplaatst door Pjotr G
Gaarne zou ik mezelf nog eens aanhalen, voordat de schoonmaakborstel door deze thread gehaald wordt
zet anders die posts in een andere thread?
kunnen we lekker verder doen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Pjotr G
Gaarne zou ik mezelf nog eens aanhalen, voordat de schoonmaakborstel door deze thread gehaald wordt

Origineel geplaatst door isnieZot
zet anders die posts in een andere thread?
kunnen we lekker verder doen![]()
Origineel geplaatst door Argan`Ath
ga anders lekker zelf muziek maken ipv allerlei artiesten en stromingen die niet in je eigen straatje passen afkraken tot op het bot,
er wordt hier altijd wel lekker elitair gedaan als het om Jarre, Vangelis etc gaat, maar als het over trance, tiesto JXL of gabber gaat dan zijn de kinderachtige opmerkingen niet van de lucht.
dom en kortzichtig idd.![]()
om weer on topic te gaan, Ja blijkbaar moet (Happy)Hardcore weer, ik ben er blij mee, en nee vind je het niets dan luister je er lekker niet naar.
Origineel geplaatst door DeLoN
...elke zondag van 7 tot 9 Hakke on NEW DANCE RADIO met UNITY & DIONE![]()
Dat was DE shit in amsterdam op de kabel
Origineel geplaatst door 6 trak
muziek (herstel: bij elkaar geraapt lawaai) voor vervelende low class kleuters die, in het niet slecht gaande nederland van een jaar of 10 terug, niets concreets hadden om tegen aan te schoppen... onstaan als grap (en dat is het nog altijd) het gaat helemaal nergens over...
en het is al helemaal super triest dat meneer in't nette pak die door de week een 'varrak zag karel' baan heeft zich in het weekend als een kale kabouter plop op aggressiva zich staat uit te leven...
Net zo jammer dat als het over happy-hardcore gaat,het altijd weer over Gabber Piet en Party Animals gaat...
Origineel geplaatst door murphi
PS: Ik moet slipperman gedeeltelijk gelijk geven. Er lopen een hoop hersenloze figuren rond die zichzelf hardcore vinden omdat ze 3 thunderdome ceedees thuis hebben en dit als excuus gebruiken om "Kut buitenlanders" te kunnen roepen. Van die semi rascisten die roepen dat alle buitenlanders dood moeten, behalve Dark Raver dan, want die is wel okee. Je kunt ze een hele avond 1 gedistorte bassdrum voorschotelen en ze hebben het nog niet eens in de gaten (zo'n muziekliefhebbers zijn het). Ik weet wel dat de echte gabber op deze figuren kotst, en er niet mee geassocieerd wilt worden.

Origineel geplaatst door Slipperman
en dat over jarre en vangelis. die mensen zijn artiesten en grondleggers net als kraftwerk overigens.
nu kan iedere halve gare de top40 binnekomen met slimme marketing en connecties
.Origineel geplaatst door iCe-9
Conclusie is dat het wel een beetje zal gaan terug komen, maar nooit meer in de vorm van toen.
dat wat jarre deed was destijds hoogst vernieuwend! niet alleen is jarre een waar artiest maar ook nog eens 'the happy few' die dergelijke gear kon betalen destijds... en dat weet jij ook wel bere goed jochie... dusOrigineel geplaatst door Blinx
Kijk naar mensen als jarre is weinig vraag dus dit zal niet snel op t.v. worden uitgezonden.

dat wat jarre deed was destijds hoogst vernieuwend! niet alleen is jarre een waar artiest maar ook nog eens 'the happy few' die dergelijke gear kon betalen destijds... en dat weet jij ook wel bere goed jochie... dus
happy hardcore is verouderend en elke halve rand debiel met een beetje speelgoed kan het maken
t'iz wel erg typerend voor de muziekmakende nieuwe generatie om de oude helden/trentsetters/pioneers diep onder de grond te trappen... hou daar es mee op en zie de waarheid onder ogen...

geen vies gedistorte hoop ikOrigineel geplaatst door Slipperman
en een handclap voor jou !![]()
![]()

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Weinig gevoel voor "camp" hier hoor. Maar de beste happy hardcore is natuurlijk de supergladde en teringcommerciele! Gannertje, De mosselman, Gabber piet, allemaal geweldige muziek die nergens op sloeg, en mij deed gieren van plezier over de absolute leeghoofdigheid ervan.

dat wat jarre deed was destijds hoogst vernieuwend! niet alleen is jarre een waar artiest maar ook nog eens 'the happy few' die dergelijke gear kon betalen destijds... en dat weet jij ook wel bere goed jochie... dus
happy hardcore is verouderend en elke halve rand debiel met een beetje speelgoed kan het maken
t'iz wel erg typerend voor de muziekmakende nieuwe generatie om de oude helden/trentsetters/pioneers diep onder de grond te trappen... hou daar es mee op en zie de waarheid onder ogen...
). Maar dat is verleden tijd, Jarre heeft dan misschien zijn sporen in de muziek achtergelaten, maar dat doen alle artiesten die ooit groot (in de zin van veel hits etc) zijn geweest. En ja ik trap hun nu onder de grond, logisch dat doe jij ook met Trance en Happy Hardcore (en waarschijnlijke alle niet electro stylen). Ondanks dat ik de muziek echt bout vind, heb ik toch respect voor Jarre. Maar ik heb respect voor bijna alle muziekanten. Omdat we een ding gemeen hebben we maken muziek (ja ook Trance en Happy hardcore zijn muziek).