Ik heb inmiddels de hele zolder/studio voorzien van Philips Hue™ verlichting met 14 aangesloten lichtbronnen (4 spots, 1 tafellamp, 5 lichtbalken, 3 'bloom' lights, 1 LEDstrip) en verschillende 'scenes' die automatisch aangepast worden aan het moment van de dag of die ik evt zelf kan overriden als ik dat wil (zo heb ik game/cinema mode waarbij bijna alles uit is zodat de focus geheel op de TV kan maar dat je nog wel je glas kunt vinden). Echt fijn spul, gewoon plug & play en nooit gezeik - heb inmiddels de eerste lampen al dik een jaar of 10 en alles werkt nog steeds. Ik heb ook nog zo'n astronaut 'galaxy projector' ding maar die gebruik ik eigenlijk zelden omdat 'ie niet automatisch meegaat met de rest en daarnaast nogal weinig licht geeft. Boven de gear zelf nog 4 bureaulampen van de kringloop. Ik heb verder geen dynamische verlichting die druk beweegt of op muziek reageert ofzo, want daar word ik alleen maar zenuwachtig van. Zal binnenkort wel eens wat fotootjes maken en in de studio/cribs draad posten.
Bekijk bijlage 3864957