Lampjes in de studio.. leuk :-)

Ik heb inmiddels de hele zolder/studio voorzien van Philips Hue™ verlichting met 14 aangesloten lichtbronnen (4 spots, 1 tafellamp, 5 lichtbalken, 3 'bloom' lights, 1 LEDstrip) en verschillende 'scenes' die automatisch aangepast worden aan het moment van de dag of die ik evt zelf kan overriden als ik dat wil (zo heb ik game/cinema mode waarbij bijna alles uit is zodat de focus geheel op de TV kan maar dat je nog wel je glas kunt vinden). Echt fijn spul, gewoon plug & play en nooit gezeik - heb inmiddels de eerste lampen al dik een jaar of 10 en alles werkt nog steeds. Ik heb ook nog zo'n astronaut 'galaxy projector' ding maar die gebruik ik eigenlijk zelden omdat 'ie niet automatisch meegaat met de rest en daarnaast nogal weinig licht geeft. Boven de gear zelf nog 4 bureaulampen van de kringloop. Ik heb verder geen dynamische verlichting die druk beweegt of op muziek reageert ofzo, want daar word ik alleen maar zenuwachtig van. Zal binnenkort wel eens wat fotootjes maken in de studio/cribs draad posten.

Bekijk bijlage 3864957
Goed spul inderdaad. Wij hebben het op aantal plaatsen in het huis. Werkt ook met Siri wat af en toe wel handig is.

het plafond in mijn vorige huurwoning was te laag, anders had ik er 8 par 56 gehangen met 2 blacklights en n spiegelbol met rotor. Ik heb t doen maar zo gelaten en wat zitten stoeien met de haard.
Ik had nog n fietslampje dat ik achter de DJ liet schijnen op die kerst spiegelbol.

IMG_2538.JPG

Ik heb inmiddels de hele zolder/studio voorzien van Philips Hue™ verlichting met 14 aangesloten lichtbronnen (4 spots, 1 tafellamp, 5 lichtbalken, 3 'bloom' lights, 1 LEDstrip) en verschillende 'scenes' die automatisch aangepast worden aan het moment van de dag of die ik evt zelf kan overriden als ik dat wil (zo heb ik game/cinema mode waarbij bijna alles uit is zodat de focus geheel op de TV kan maar dat je nog wel je glas kunt vinden). Echt fijn spul, gewoon plug & play en nooit gezeik - heb inmiddels de eerste lampen al dik een jaar of 10 en alles werkt nog steeds. Ik heb ook nog zo'n astronaut 'galaxy projector' ding maar die gebruik ik eigenlijk zelden omdat 'ie niet automatisch meegaat met de rest en daarnaast nogal weinig licht geeft. Boven de gear zelf nog 4 bureaulampen van de kringloop. Ik heb verder geen dynamische verlichting die druk beweegt of op muziek reageert ofzo, want daar word ik alleen maar zenuwachtig van. Zal binnenkort wel eens wat fotootjes maken en in de studio/cribs draad posten.

Bekijk bijlage 3864957
redelijk het zelfde hier :D zelfs de astronaut, die zet ik vaak aan als ik een filmpje opneem voor ambient/space opera

overigens kun je in de (gratis) pc app alles met je scherm mee laten kleuren en de snelheid hiervan ook tweaken op de langzaamste stand is het juist heel rustig voor je ogen omdat je dan niet alleen naar een fel scherm zit te kijken (kan nog steeds wisselen per film uiteraard als het over een heel kleurrijke clown gaat ofzo 8o) )

Back