[FX] floeps en poings gezocht

Origin X

8 Bit
Hellow ik heb een vraagje, ik zoek bepaalde samples.
Gewoon simpelweg fx'jes zoals: floep en poing, en meer van dat soort geluiden. Staan natuurlijk zat op internet, maar ik wil gewoon ff kijken of iemand nog een site weet die ik nog niet weet (met hoge kwaliteit samples).

Tanx in advance...

Re: [FX] floeps en poings gezocht

Origineel geplaatst door Origin X
Hellow ik heb een vraagje, ik zoek bepaalde samples.
Gewoon simpelweg fx'jes zoals: floep en poing, en meer van dat soort geluiden. Staan natuurlijk zat op internet, maar ik wil gewoon ff kijken of iemand nog een site weet die ik nog niet weet (met hoge kwaliteit samples).

Tanx in advance...

Da's mijn ding!!!

Ik neem aan dat jij werkt in combinatie met een pc. Ik ben er inmiddels achter dat hoge kwalitatieve wav's erg moeilijk te vinden zijn(op het internet). Maar waarom werken met sampels als je ook softsynth's kunt gebruiken en je floep en poing geluiden zelf kunt maken. He het is een syntforum en geen presetforum weet je nog!? Triangle 1 en 2 kan ik je van harte aanbevelen. Het zijn gratis vstees van goede kwaliteit. Met deze zoekmachine; http://www.vstcentral.com/ is het allemaal te vinden. Hier dan een cadeautje van Astro; http://www.geocities.com/Athens/Troy/9452/sounds.html ff zoeken maar hij staat er tussen.

Groet :doei: Astro.

Laatst gewijzigd:
Re: Re: [FX] floeps en poings gezocht

Re: Re: [FX] floeps en poings gezocht

Origineel geplaatst door astronaut
Maar waarom werken met sampels als je ook softsynth's kunt gebruiken en je floep en poing geluiden zelf kunt maken. He het is een syntforum en geen presetforum weet je nog!?

Ja ik weet, maar ik had ze nodig on the fly en eigenlijk had ik uiteindelijk niet eens die sounds nodig, maar realistische fx als deuren, mensen geluid, postbus, muisgeklik etc. Maar om daar kwaliteit samples van te vinden op internet was niet te doen, daarom was ik genoodzaakt om het zelf op te nemen. Daar ben ik met succes in geslaagd, de kwaliteit van de bepaalde fx die ik heb gemaakt zal je moeilijk terug kunnen vinden op i-net;)

Eigenlijk ben ik ook wel op zoek naar een sample cd met hoge kwaliteit bliepjes en electrische soundjes enzo voor het gebruik in multimedia progs en websites. Iemand die een goede kent?

Origineel geplaatst door Origin X
Eigenlijk ben ik ook wel op zoek naar een sample cd met hoge kwaliteit bliepjes en electrische soundjes enzo voor het gebruik in multimedia progs en websites. Iemand die een goede kent?

XX large pro 800

gr. Tom

Is er geen bieb in de buurt waar ze dat soort cd's hebben? Of misschien dat...Senso nog een cd-tje FX over heeft...

iig suc6

Origineel geplaatst door Tom Thomas
nee, niet van Akai maar wel erg goed.

Wat vaag, hier in de studio hebben ze hem liggen en het is toch echt een sample cd in akai-format :)

Ik weet niet of je in de buurt van Rotterdam woont, maar bij de bibliotheek op de Blaak hebben ze erg veel cd's met geluidseffecten!
op www.muziekweb.nl kun je zelf ook zoeken naar bepaalde geluiden dacht ik en in de database zoeken welke cd's je dan eventueel zou kunnen lenen.

Origineel geplaatst door dj.wexx
Ik weet niet of je in de buurt van Rotterdam woont, maar bij de bibliotheek op de Blaak hebben ze erg veel cd's met geluidseffecten!
op www.muziekweb.nl kun je zelf ook zoeken naar bepaalde geluiden dacht ik en in de database zoeken welke cd's je dan eventueel zou kunnen lenen.

Ik zal er eens gaan kijken, ben 3 dagen per week in Rotterdam. Thanks!

Back