Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hoe en waarmee zou ik dit kunnen gaan doen?
Het algemene deel van het forum is hier niet verkeerd voorWist trouwens even niet goed waar ik deze topic en vraag moest gaan posten, dus daarom heb ik dit even hier gedaan.

Je kunt je een goedkope DSLR halen en daar aardig mee filmen. Je kunt je een 3d-programma installeren, leren hoe het werkt, en daar een animatie mee maken. Je kunt een VJ-applicatie halen en daarmee (abstracte) beelden mixen. Een video-bewerkingsapplicatie hoeft niet veel te kosten (https://www.shotcut.org/ werkt aardig en kost niks). Je hebt http://mandelbulb.com/2014/mandelbulb-3d-mb3d-fractal-rendering-software/ waarmee je makkelijk abstracte beelden kunt maken. Of je koopt gewoon stock footage en je gaat daar mee aan de slag, even snel aan elkaar plakken. Of je gebruikt een of andere EQ-template in Adobe After Effects en laat gewoon de titel van je track zien met een paar springende balkjes.
Maar wat voor verhaal wil je vertellen in je clip? Wil je uberhaupt een verhaal vertellen? Denk daar eens over na - dat vertelt je wat je als volgende stap moet nemen.
Ik zag laatst wat dingen die met G-force waren gedaan.. maar Milkdrop ziet er erg goed uit ook.
Lekkere track Robi... qua sfeer heel fijn.. sommige vocals vond ik iets te hard.. maar het duistere karakter is heel fijn.
Goeie tips QuifsterIk zag laatst wat dingen die met G-force waren gedaan.. maar Milkdrop ziet er erg goed uit ook.
Ben er niet heel erg bekend mee maar ik geloof dat Milkdrop presets zijn toch?
G-force kan je wel mee editen voor zover ik nu begrijp maar is allemaal bergen werk natuurlijk.. die preset visuals zien er al heel goed uit![]()
Vind het nog wel even lastig om aan te geven wat voor soort videoclip ik zou willen gaan maken.
Wil de lat in ieder geval niet te hoog leggen (vooral omdat ik nog nooit een videoclip heb gemaakt oid).
Het lijkt mij het handigst om gewoon eerst templates (after effects) te gaan gebruiken en om eerst wat te gaan experimenteren.
Het leek me gewoon even een leuk ideetje om een videoclip te gaan maken; wil hier echter niet te veel druk achter gaan zetten oid.

Vind dit soort animaties ook wel goed werken bij deze muziek.. 
Ik stuur je even een PB want kan je YT kanaal niet vinden..