Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Welke interactie met het publiek is er nodig dan, de beste man is lekker volop bezig met muziek maken....
Als hij andersom staat zie je er helemaal geen klap van lijkt mij.
Er zit ook een hele vj show bij die interactief is met wat hij ter plaatse doet. Super strak, mooie ontwikkeling.

zucht... SMS verlangt naar de tijd waar de dj of live performer ergens anoniem verstopt in een hoekje stond en uitsluitend werd beoordeeld om hetgeen wat uit de speakers kwam ..... zucht outNouja, op de vibe van het publiek inspelen lijkt me toch wel handig... Nu kijkt het publiek een uur lang naar zijn rug terwijl hij voor een kast staat met een zooi knoppen en kabeltjes..
Joost Dirty Brown?Maar er zitten ook een paar onwijze freaks achter de vj show![]()
De Awakenings set vond ik eigenlijk helemaal niet zo boeiend eerlijk gezegd, heb betere dingen van hem gehoord.

Maar er zitten ook een paar onwijze freaks achter de vj show
De Awakenings set vond ik eigenlijk helemaal niet zo boeiend eerlijk gezegd, heb betere dingen van hem gehoord.

Nouja, op de vibe van het publiek inspelen lijkt me toch wel handig... Nu kijkt het publiek een uur lang naar zijn rug terwijl hij voor een kast staat met een zooi knoppen en kabeltjes..
De vibe is meer energie dan gezichtjes gluren, dus die krijg je zo ook wel mee hoor.
Ik vergelijk Colin Benders' ontwikkeling een beetje met die van Stevie Wonder. Die speelde aanvankelijk mondharmonica maar werd gegrepen door (modulaire) synthesizers.

Hij keek af en toe om, om polshoogte te nemen en dan ging de hele zaal uit z'n dak. Hij vond het echt wijs en ik ook.