Live Jam

Luctae

syncopaat
Beste knop-o-fielen...

Studio is eindelijk af, inspiratie is weer gevonden... Een eenvoudige Jam gedaan en opgenomen op video. Mogelijk geniet je er van, laat maar weten...

Leuke jam en mooie ruimte/studio heb je! Lekker overzichtelijk :okdan:

Laatst gewijzigd:
Leuke ideeen :okdan:
Wat lang, maar dat is natuurlijk inherent aan een jam
Het nummer kan wel ergens een echte harmonische break gebruiken: paar maten een ander akkoord

Die vocal samples geven het een lekker sfeertje (leary altijd +1 :)). Ik heb het idee dat de timing tussen kick en bassynth nog wel iets strakker had gekund. De bas lijkt nu wel een beetje voor de muziek uit te lopen. :)

Lekkere sounds verder!

Tof dat jullie de moeite hebben genomen om te luisteren/kijken, dank daar voor!

Ik ben lang bezig geweest met de bouw van deze studio. Hij ligt grotendeels onder de grond (souterrain), een ruimte van 4x7m waar 40M^3 rivierklei uit is geschept. Funderingen dieper gelegd, elektra, CV, ventilatie, vochtproblemen, akoestische inrichting (waaronder een verzwaard zwevend plafond). Eigenlijk alles dus... Veel technische, maar ook financiele uitdagingen gehad. Een half jaar geleden besloten om te stoppen met het 'produceren' van tracks en me vooral te richten op muziek maken en meer plezier te hebben. Toen heb ik voor het eerst een jamsessie gedaan en opgenomen. Dat is me zo goed bevallen dat ik het in mijn nieuwe studiootje lekker ga voortzetten :)

Wat betreft die harmonische break... Daar heb je zeker een punt. Ik heb het nu vooral simpel gehouden en ga langzaam uitbreiden. Heb mezelf vastgelegd op het plezier hebben, dan volgt de rest vast vanzelf. Maar wel een terechte opmerking en dat kriebelt ook wel... Who nows... :)

Bedankt voor de commentaren!

Back