Rickenbach

Marc

Ouwe rot
Geïnspireerd door de mooie omgeving /bossen in zuid Duitsland waar ik afgelopen week geweest ben heb ik deze track opgenomen.

Zitten een paar foutjes in zoals gewoonlijk, maar hoop dat hij bevalt :)

Erg fijn :halleluja

Suggestie: probeer eens je snare wat 'trager' te maken door deze 10 a 30 ms te vertragen tov de rest van een nummer

Mooie sfeervolle track met spannende elementen, dat je de eerste 30 seconden onafgesproken half-time met de luisteraar overeen komt en dat later naar uptempo dubbel tilt. Gaaf en mooie clip gemonteerd, netjes!

Erg fijn :halleluja

Suggestie: probeer eens je snare wat 'trager' te maken door deze 10 a 30 ms te vertragen tov de rest van een nummer

Dank! Snare trager maken? Ik gebruik vaak echte drums om het wat 'minder strak/meer human' te maken, maar wellicht bedoel je wat anders?

prachtig, mooi gedaan man. ;)

Zoals altijd veel dank Gloomer :okdan:

Mooie sfeervolle track met spannende elementen, dat je de eerste 30 seconden onafgesproken half-time met de luisteraar overeen komt en dat later naar uptempo dubbel tilt. Gaaf en mooie clip gemonteerd, netjes!

Bedankt voor de leuke reactie :) Ben blij dat ie in de smaak valt!

Dank! Snare trager maken? Ik gebruik vaak echte drums om het wat 'minder strak/meer human' te maken, maar wellicht bedoel je wat anders?

Vertraag de snare-track maar eens 10 tot 30 milisec (even zoeken wat past bij het nummer) :)

Back