jomox sunsyn

toen ik voor mijn andromeda ging kijken stond er ook een sunsyn in de winkel. pokkeding vond ik het, erg buggy en voor een paar honderd euro meer dan een andromeda krijg je een interface die niet bij de prijs past, geen fatsoenlijke displays, maar 8 stemmen (andromeda 16). en ook geen toetsenbord!

ik vond het niks, weet niet of nu alle bugs verholpen zijn tegenwoordig, maar een andromeda is veel meer waar voor je geld als je het mij vraagt.

Om de recente sunsyn discussie nog even voort te zetten:
Prijs is verlaagd naar 2995 E (zolang voorraad strekt) daarna alleen nog op bestelling

Ik kan er verder weinig over vinden; is er iemand in Nederland die hem heeft ?
Volgens mij is het geen groot verkoopsucces, maar ik ben toch nog wel geinteresseerd.
Mischien bestel ik sample-CD wel om een beter indruk te krijgen

Persoonlijk vind ik de vormgeving ook wat lomp, maar als je een analoge polyfone RACKsynth wilt is er weinig concurentie. Alleen de SE Omega; is duurder, maar klinkt goed en heeft wel een handiger formaat

Als de Waldorf Q+ in rackforaat verkrijbaar zou zijn/komen (Hoe is het eigenlijk met Waldorf ?) zou ik denk ik daarvoor gaan

groet
Joost

Origineel geplaatst door levka
Als de Waldorf Q+ in rackforaat verkrijbaar zou zijn/komen (Hoe is het eigenlijk met Waldorf ?) zou ik denk ik daarvoor gaan
Helaas, dat gaat niet gebeuren. De filterexpansion past fysiek niet in de rack, en de enige oplossing zou een redesign zijn. Waldorf doet denk ik de eerste zoveel tijd even niets meer.

@Yoozer:
dank voor deze info; dit wist ik niet

Inmiddels ben ik ook even in het Yahoo forum voor jomox/sunsyn gedoken en daar word ik toch niet echt vrolijk van;
OS lijkt idd niet echt uitgerijpt ...

Wie heeft er ervaring hier met de Omega ?
Hoe is de Oberheim MX eigenlijk ?
Kon ooit een 8-voice kopen en heb nu soms een beetje spijt dat ik die heb laten lopen (er zat een niet-courant OS in, en ik wist niet of zoiets nog te krijgen was)

groet
Joost

Back