Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door frandaman
Je bent de eerste die het niets vind.....smaken verschillen.
Ik vind het alleen van labels niet getuigen van netheid. Stuur in ieder geval een berichtje dat je het hebt ontvangen en dat je het niets vind voor het label. Dan weet je als producent waar je aan toe bent.
![]()
[Justin] Wat moet ik me in vredesnaam voorstellen bij stoerdere geluiden ? De standaard ge-detunede zaagtand ? Jammer dat het nummer je niet boeit, maar zoals ik al zei, smaken verschillen. Andere mensen vinden het nummer heel goed, jij vindt het niks. Ieder zijn smaak toch ?
Ik produceer gewoon rustig verder, maar ik ben wel benieuwd naar één van jouw tracks ?
: labels krijgen echt VEEEEEEL van dit soort spul binnen) En originaliteit is toch net wat je juist moet zijn, jouw naam moet voor een bepaalde muziekstijl staan. Dat is wat de labels willen...
Origineel geplaatst door justin
Verder moet je het zelf maar zien.![]()

Originaliteit is nou juist wat er ontbreekt in de meeste dance muziek. Wat is er nou origineel aan het coveren van nummers ? Dus dat is het grootste non-argument wat ik kan bedenken.
... (niet zijn commerciele nummers overgens)Het probleem van grote labels is dat je connecties moet hebben.Doet niets af aan het feit dat het dan dus een kleine moeite is om een voorgefrabiceerd e-mailtje te sturen. ID&T en Black hole deden dit bijv. Gewoon een mailtje met dank je wel, maar niets voor ons. Is wel zo netjes
Origineel geplaatst door Edge D
Het probleem van grote labels is dat je connecties moet hebben.
Heb je die, komt je demo niet op de grote stapel.

Origineel geplaatst door Bass
Zeg BigDPlayboy..
Verander alsteblieft je avatar![]()
![]()
![]()

Origineel geplaatst door Frandaman
Dit is al een jaar of 5 terug
Niewsgierig wat ik toen maakte ?
Dat kan ik je wel laten horen.
Dit is gemaakt met mijn oude S950 sampler, U220, AN1x en Alpha Juno en Cubase VST, toen nog zonder VST Intruments
Wat loopjes met Fruityloops en een beetje Rebirth hier en daar.
Hey baby
en de track die ik net had afgemaakt toen ik op "audiëntie"mocht![]()
Infinity

<no offence voor jou trouwens, maar ben niet zo van die Jan
>
)