Meenenemen RS7000

teknopaniek

Ingeburgerd
Ik ben op zoek naar een manier om mijn RS7000 een beetje makkelijk mee te nemen. Heeft iemand tips? Ik hoorde, maar dat heb ik nog niet uitgezocht, dat ie in een koffer voor de technics sl1200 past!? En wat zoiets kost...
Alvast bedankt mensen!

er bestaan van die blokkige dingen met sloten & scharnieren op... k dacht dat ze die flightcasen ofzo noemde

...heb ik van horen zeggen

je zou ze hier kunnen bestellen

grz jzz

Kweetniet hoor, maar via de link die jij geeft kom ik op een of andere site van een wacke coverband. Heb je deze site zelf uberhaupt gezien??? Bovendien is een flightcase niet echt makkelijk meenemen denk!

Origineel geplaatst door teknopaniek
Bovendien is een flightcase niet echt makkelijk meenemen denk!

't Ja, de meesten gebruiken een flightcase niet alleen om hun spullen mee te nemen maar ook te beschermen tijdens het transport.

Maar als je een flightcase niet handig vindt, dan moet je maar eens uitkijken naar draagtassen? Wegen alvast een stuk minder (maar bieden ook minder bescherming). Je kan ook altijd de originele verpakking gebruiken natuurlijk, scheelt weer wat euro's.

Maar gebruik ook eens de zoekfunctie, op het forum is er al heel wat gepraat over flightcases, je zal vast verbaasd zijn dat flightcases in heel veel verschillende gedaanten bestaan dan je lokale muziekhandel in voorraad heeft.

En je kan natuurlijk ook zelf zoiets in elkaar knutselen, ook hierover vind je op het forum voldoende info en url's om je verder wegwijs te maken.

Music House in Utrecht maakt ze...
Oop de yamaha tas kan je erg lang wachten, ook ben je dr niet zeker van
of die tas waterdicht is en je rs goed beschermd tegen stoten...

je kan bij feedback zo'n houten DAP audio koffer kopen, zo'n met stof beklede, voor de SL1200...past de RS7000 precies in...kost je iets van 40 euro geloof ik.... de koffer zelf is wel behoorlijk zwaar, maar wel stevig

Back