Karacter RAVE

trigg

Brass Intelligence
Luitjes,

Ik ben momenteel deze plugin aan het demo'en en had gisteravond laat een freaksessie op de sub37 met deze karacter plugin.

Genre: Old Skool 909 Rave
Aantal sterren: 0 tot 1
Prijscategorie: low budget
Groove: None

Attachments

• KaracterRave.mp3
    7,4 MB · Bekeken: 61
zo, dat is behoorlijk rijk aan harmonischen :D
Ik ben benieuwd hoe die plugin zich verhoudt ten opzichte van de hardware versie. Oversturing is toch nog steeds erg lastig om overtuigend te maken in software. De HW versie heb ik eens ergens gehoord en vond het een erg gaaf ding.

zo, dat is behoorlijk rijk aan harmonischen :D
Ik ben benieuwd hoe die plugin zich verhoudt ten opzichte van de hardware versie. Oversturing is toch nog steeds erg lastig om overtuigend te maken in software. De HW versie heb ik eens ergens gehoord en vond het een erg gaaf ding.

Ik hoorde een demo'tje waar de HW werd vergeleken met de plugin, en de HW heeft meer body en is ook beter in subtiel dingen aandikken.

De plugin gaat sneller schreeuwen, maar is desalniettemin nog steeds bruikbaar.

het einde is wel erg kut hé, voor de rest wel een mooie track, maar persoonlijk zou ik de lead melodie gelayerd hebben, voor het interessant te maken. Good luck ;)

Uhh de dropbox link is een complete folder met heeeeel veel. Staan wel vette dingen tussen maar welke tracknaam is het nu?

Back