Silverback - Monkey

Ik luister nu even op m´n oortelefoontjes...

Muziek kan ik met deze temperaturen prima verdragen! :-)
De zang is misschien een beetje dof. En klinkt ook ietwat nasaal, imho...

Cheers :W

De zang lijkt op die van een gecastreerde kat, zo vals.. En meer swing mag ook wel ja, wa,t hij klinkt uiterst repetitief.. Het enige wat ik mooi vond is die Rhodes/Moog op het einde. Sorry GentleG, ze kunnen niet allemaal even goed zijn als je vorige. :(

Bedankt voor de reacties allemaal :)
Complimenten, tips en kritiek worden gewaardeerd :okdan:

De instrumentalen zijn zeer mooi, maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat de zang heel erg vals klinkt.. Die zou ik overlaten aan iemand anders. Hij klinkt wel al stukken beter, heel erg mooie intro ook. Succes ;)

sluit me aan bij bovenstaande complimenten, de track begint best sterk, goede sounds, ligt allemaal lekker in de mix! beetje swing/shuffle zou m nog ietsje kunnen opkrikken wellicht, en inderdaad, de zang is niet de sterkste schakel (toon houden, qua sfeer en sound past het prima)

Ik sluit me aan bij de voorgaande reacties. Hij begint goed, sferisch. Het basgeluid vind ik al wat minder, die is te synthy voor mijn gevoel. Of misschien ook wel te strak icm met de beat. Dat mag meer swingen. Zodra de zang erin komt haak ik af. Timing, toonhoogte, dat is vaak net niet. Waarbij ik wil opmerken dat dat ook niet perse hoeft, afwijkend kan heerlijk zijn, maar komt het er niet lekker uit. Sfeertje enzo vind ik wel prima. De ingrediënten zijn er, maar op het gerecht zou ik nog even goed broeden.

P.S. Te gek dat je muziek maakt in een oefenhok, dat is het echte musiceren. Niet loopjes plakken achter een beeldscherm :okdan:

Back