I need Coffee?!

Krek

Jungle of Wires
Nieuwe track van mij met de Elektron Analog Rytm en hier en daar een TB-03. Live opgenomen in 1 take. Bedankt voor het luisteren!

https://soundcloud.com/yloopz/i-need-coffee

Ik vind er wel leuke sounds in zitten, die in de achtergrond voorbij komen
Heeft wel wat van DnB

Op sommige punten mag er wel wat meer reeverb in, of een beetje delay er bij
bijv dat trommel percussie sound gelijk in het begin

Ook die Drum die op 0.43 is wel leuk maar ik hoor hem te lang doorlopen mogen wel wat meer breaks in voor de variatie

Veel geluiden klinken een beetje plat vind ik persoonlijk
Maar in het geheel zitten er wel mooie stukken tussen hoor?
Er moet gewoon wat aan gesleuteld worden op bepaalde punten ben ik van mening

He, dank Harrewarre. Het kan wel kloppen dat het allemaal wat plat klinkt. Ik heb de output gewoon opgenomen en op soundcloud gezet. Misschien moet ik wat meer aandacht gaan besteden aan het multitracken met overbridge en het dan beter uitmixen (zegt de mix leek ;P )

Ik heb een beetje voorzichtig gedaan met reverb en delay omdat ik daar meestal alles in verzuip, maar misschien was dit weer iets te voorzichtig...

In ieder geval bedankt voor het luisteren en feedback. Top!

He, dank Harrewarre. Het kan wel kloppen dat het allemaal wat plat klinkt. Ik heb de output gewoon opgenomen en op soundcloud gezet. Misschien moet ik wat meer aandacht gaan besteden aan het multitracken met overbridge en het dan beter uitmixen (zegt de mix leek ;P )

Ik heb een beetje voorzichtig gedaan met reverb en delay omdat ik daar meestal alles in verzuip, maar misschien was dit weer iets te voorzichtig...

In ieder geval bedankt voor het luisteren en feedback. Top!

Klopt idd ik ken het
dan verzuipen de geluiden op een duur met elkaar zo noem ik het hahaha
Bij te veel hoog ook in een track is niet leuk voor een mens
Zo storend dat mensen snel op de STOP knop drukken als ze luisteren
Als de track toch echt goed is lopen ze misschien naar de treble knop op de versterker

dan kan het soms beter wat meer dof kinken of muddy noemen ze het ook

Klinkt stom maar die oer instinkt is er nog steeds dat mensen automatisch WOEST worden door een storende sound
Als ik een scheet laat ? of op een toeter van een trein druk reageren mensen kwa gevoel totaal anders hahaha

Back