Even lekker Spacen

Wat een bijzondere vraag... Waarom niet?

Er moet altijd wel iets voor verbetering vatbaar zijn natuurlijk, ik denk dat dat zo hoort. Op een gegeven moment besluit je dat iets af is maar dat blijft een compromis. Mensen die beweren dat ze ultieme perfectie hebben afgeleverd lijden mijns inziens aan een roze bril. :D

Lekker hoor. Lekker duister ondertoontje daar houd ik wel van. Goeie titel ook, schetst meteen de setting. En wat betreft de 'perfectie-discussie': je kan jezelf helemaal verliezen in het zoeken naar perfectie. Ik heb jaren bijna niks afgemaakt omdat niks 'perfect' was. Aan het eind van de dag gaat het erom of het gevoel waarmee de muziek gemaakt is nog steeds in het eindproduct zit. Als dat zo is en factoren die daar af en toe vanaf leiden zijn niet te overheersend (imperfectie bijvoorbeeld in sound-desing, mixage en mastering) dan is het af. Luister maar naar oude jazz, ska, reggae platen. Valse instrumenten, ritmisch verschuivend maar bomvol emotie en karakter!

Er moet altijd wel iets voor verbetering vatbaar zijn natuurlijk, ik denk dat dat zo hoort. Op een gegeven moment besluit je dat iets af is maar dat blijft een compromis. Mensen die beweren dat ze ultieme perfectie hebben afgeleverd lijden mijns inziens aan een roze bril. :D

Ik ben het volledig met Bones eens. Als het raakt, dan is het goed. Voor het moment dat je het maakt is het goed als je tevreden bent. Als je aan een ander vraagt of het wel OK is dat je tevreden bent zou ik zeggen... nou en of!

Keep up the good work.

p.s. al zou ie niet perfect zijn, ik heb er net inspiratie van gekregen voor mijn eigen perfecte track :mega:

Tragma, hartelijk dank om me een hart onder de riem te steken via Soundcloud. Je track klinkt als muziek in de oren :) Heel erg mooi en lieflijk, goed gedaan gast!

Tof, helemaal live? Uit de oude doos en in een nieuw jasje. Ja dat heb ik ook weleens, met foto's enzo :d

Back