Even lekker Spacen

tragmadat

vioo eh 'l
Dat dus. Even een stukje live met de Drumbrute Microbrute ESX en Venom.
Effecten zijn dus ook realtime verder :eureka:

Space ze :mega:

Allemaal geluiden die mij bekend in de oren klinken
Ik hoor geen een stukje menselijke BUG
ff per ongeluk op de verkeerde key drukken live
Dus wel netjes hoor
Ik maak alles op de pc dus ik kan alles nog even aanpassen
Dus ik vind het wel een kunst hoe je dit zo mooi maakt

Enige manier hoe ik live een track maakte?
Ging ik op elk spoor een loop of effect maken en dan elke spoor open en dicht gooien

Alleen vind het een dure hobby dat mooie hardware
Met een pc kan je dit net zo maken zonder dat je eerst een halve dag bezig bent om de goeie settings in te stellen

Laatst gewijzigd:
Dit is op fruity loops rommel gemaakt
Maar toch wil ik die hardware speelgoed hebben om mee te spelen al die knopjes grrrr
kan een domme pc nooit tegen op dat is iets unieks
Soms voel ik me net een kleuter die op een trommeltje speelt en daarna weer een andere mooie speeltje wil hebben
Het begint als kind met een kleine lamborghini speelgoed auto van 10 gulden
En we willen eindigen als we oud zijn met een speelgoed lamborghini met een volwassen grote van 1.000.0000 euro sorry weet niet of alle 0 kloppen
ik zie dat bedrag niet vaak die van 10 wel

Vind altijd leuk te horen hoe mensen nog met hun mooie speelgoed spelen wat je nergens op de wereld meer hoort alleen maar hier op deze site

Attachments

• lead 5 juli.mp3
    1 MB · Bekeken: 107
Dat dus. Even een stukje live met de Drumbrute Microbrute ESX en Venom.
Effecten zijn dus ook realtime verder :eureka:

https://soundcloud.com/gtavianen/tragmadat-we-tried-001

Space ze :mega:

Leuk stukje muziek, Tragma, heb ervan genoten :)

Ik begrijp je wel hoor harrewarre
je vraagt je af; wat is mijn rol in dit geheel?
Hoort iemand wel of ik aan dit knopje heb gedraaid?
Was die extra FX bus send wel nodig
Waarom staat alles potentieel in een feedback loop, lees brute factor...

En op 4.40 ging ik ook redelijk de mist in trouwens
dus

ja natuurlijk nee
We doen het voor de kat zijn kut,
en volgens mijn kat is dat een bijzonder goed doel
leve de muziek!

Laatst gewijzigd:
Good old Tragmadat. Still going strong :okdan:

Het was een prima trackje voor even bij het uitsorteren van een bak oude kabeltjes en stekkertjes en zo!

Er zit voor mij niet heel veel in de track waarvan ik kan horen wat het precies is, was, of geweest had moeten zijn gewaren geworden. Zeg maar. Ik voor mij heb toch echt meer actie nodig om actief te blijven luisteren of op te spacen... Deze track is echt zoiets waarvan ik denk van "wat zal ik tijdens het luisteren eens gaan doen", maar dan is het wel zo'n track die je daar dan weer bij helpt concentreren. If that makes sense :)

Kan me wel voorstellen dat als ik nog een beetje in de space mindset was geweest, waar ik een jaar of 15 terug nog al wel eens in verkeerde, wat wel of niet misschien te maken zou kunnen hebben met eventuele geestverruimende zaken, zou het heerlijk geweest zijn voor zo'n lange rit in mijn eentje in de nachtbus helemaal achterin lekker wiegen op de vering, ogen dicht, en me dan voorstellen dat ik Tom Paris in de Delta Flyer was of zo. en dan in het midden op de achterbank de twee rugleuningen van de stoelen voor me vastpakken en daar dan een beetje aan trekken en duwen alsof het tank controls waren. Aw, those were the days...

Lekker eerlijk verhaal Bun!

Wat je omschrijft is ook ergens vaak mijn doel, denk ik.
Eerst luister je ernaar, dan verslapt je aandacht .... en ineens ben je ergens anders.
Op een plek als deze.... maar dan beter :D

Dat van die bus moet ik zeker eens proberen!

Relaxte vibe.... de hardware die je hiervoor gebruikt heb,heb ik ook... ff de venom uit t stof trekken, esx erbij...

Maar een fijne track,luister wel fijn, en hier en daar een foutje? Dat heeft juist wel wat... soms zijn de kleinste missers juist de vetste details. Ik vind m tof :)

Ow en k sluit me ook helemaal aan bij t commentaar van SadBunny
(Positieve feedback dus)
En dit lijkt ik persoonlijk wel een chille track als je echt net je paddotheetje op hebt gedronken , dan space je m zeker altijd langzaam inwerkt , zeker icm met de rustgevende vibe en coole geluiden.

Ow en k sluit me ook helemaal aan bij t commentaar van SadBunny
(Positieve feedback dus)
En dit lijkt ik persoonlijk wel een chille track als je echt net je paddotheetje op hebt gedronken , dan space je m zeker altijd langzaam inwerkt , zeker icm met de rustgevende vibe en coole geluiden.

Damn, dat heb ik ook al lang niet meer gedaan :{ :beard: Weet niet of ik het nog leuk zou vinden, tegenwoordig iets meer gehecht aan een functionerend brein :eureka:

Wel geinig, zo een jam. Maar kritisch als ik ben, mis ik de wat meer hifi sounds. Je hoort in de track een soort "groovebox sound". IMO

Live dingen doen is zó leuk... Ik maak geen tracks meer, alleen maar live pielen. Sindsdien is muziekjes brouwen weer een feest. Lekkere brouwsel man!

Lekker :okdan:
al heb ik het stuk tussen 5 en 6 minuten niet helemaal meegekregen
Dat was geloof ik ook de bedoeling:)

Ja dankoewel, ik heb 'm zelf ook maar weer eens beluisterd en inderdaad:
Valt weinig op aan op te bemerken, maar eh
Is dat wel juist?

ik vind het ook heel smakkelijk
mooi gedaan.

Back