Jambers reportage gezocht met .. ik denk met Kris Vanderheyden / Insider

Stephen

The Gate is open: Tidal,,
Ik ben al jaren op zoek naar de jambers afleving met Kris Vanderheyden / Insider
alé, ik denk nu dat dat Kris is, MIKE van push is het niet..Daar heb ik 't al eens aan gevraagt.

Ik heb dat ooit op VHS opgenomen, en een klein stukje met Amiga opgenomen. 't is van voor 2000
Mijn fragment kun je met VLC bekijken, want da's een oude codec

http://www.stephenm.be/sf/Studio.avi

Mss is dat de aflevring van Jambers met de exentriekelingen.. ?
Die Kris ging toen een soundcheck doen in Larocca

Vind iemand niet de goeie link op Youtube of zo ??

ja, idd, al die prulle reportages staan erop, maar ni die met chris vd heyden,,

nee, man,, die woont hier ook in de gemeente,,, en die gaat dat toch ni geven, marketing money all the way

Hij maakte bij de VRT reportages onder de vlag van het programma "Panorama". Als het uit het programma "Jambers" komt, moet het al VTM tijdperk zijn.

Ik draaide de begin 90's tot mid 2010's en BONZAI was gewoon 'n garantie. ALS je dat draaide (in vlaanderen) braken ze 't kot af.
Ik heb dat ooit getest in NL op 'n verjaardagsfeest en de vloer liep leeg en kostte me 't toekomstige huwelijksfeest van een koppel dat er was dat ik als dj niet deed omdat... Bonzai (ach ja, 't was meet he at the love parade) niet gesmaakt werd. En plots, na 't zien van deze docu pas, snapte ik dat underground mainstream was bij ons, maar fuckin' underground voor mijn NL publiek, die nacht.
Waanzinnige tijd en de muziek staat als 'n HOUSE; nog altijd, voor altijd.
finger lickin' docu.
En fuck you piracy, ik kocht al die shit op vinyl en zou 't onmiddellijk terug kopen als 't uitkwam, voor de héb.:beard:
Was vergeten dat ik in '93 een programma had op de vrije radio met housemuziek : vergeten hoe omstreden dat was haha
Suckers

Back