Desynk Live @ Symbiotic Sessions

Klinkt goed, mooie presentatie ook.

Wat is dat voor apparaatje naast Maschine?

[edit] Een APC40mk2 waarschijnlijk...

Ontzettens bedankt voor het kijken/luisteren en de positieve reacties! We gaan komende tijd wat meer energie stoppen in promotie dus hopelijk komen er meer optredens aan.

@furious, dat is idd een Apc mkii. Ik zelf sta daarnaast met een Dominion 1, digitakt, en OTO Bim (die ik inmiddels weer verkocht heb :p). Onze huidige setup ziet er weer iets anders uit en is weer een stap vooruit. Binnenkort meer :)

Knap gedaan, mooie muziek en mooie video.

Ik ben mee helpen aan't denken voor een naam, ik kom steeds terecht op "D-ragons".

Marketing : je kunt bijvoorbeeld bij je YT-omschrijving zetten waar ze jullie kunnen boeken.. Een e-mailadres bijzetten.

Veel succes ! :)

Knap gedaan, mooie muziek en mooie video.

Ik ben mee helpen aan't denken voor een naam, ik kom steeds terecht op "D-ragons".

Marketing : je kunt bijvoorbeeld bij je YT-omschrijving zetten waar ze jullie kunnen boeken.. Een e-mailadres bijzetten.

Veel succes ! :)

Hey Gloomer,

Bedankt man! :)
We hebben al een naam haha 'Desynk'. Ik bedoelde een naam van een bookingsbureau dat wellicht past bij onze sound ;)
Youtube omschrijving tips zijn top, inderdaad voortaan doen. En even een link naar onze FB pagina.
Nogmaals dank!

Back