Gelukkig begin je door te krijgen dat mij iets hoog zit ja.
Wat mij hoog zit is jouw manier van een discussie voeren, als je het zo kunt noemen tenminste. Discussiëren is: het uitwisselen van standpunten op basis van argumenten. Maar voor jou is discussiëren domweg steeds opnieuw, zonder nieuwe argumenten, een leus herhalen, zoals uit onderstaande citaten blijkt. Alleen in #389 onderbouw je je standpunt:
Zonder nieuwe argumenten, zet je je punt in de herhaal-lus:
Je voegt hier iets als een gezags-argument toe, nl. dat je niet alleen staat. Altijd een zwaktebod en 't heeft geen enkele betekenis, want het vergroot niemands inzicht en degenen die het tegenovergestelde beweren staan evenmin alleen. Ook vandaag in Egypte staat niemand alleen.
Als je dan ook nog beweert dat ik niet in ga op je argumenten, dan vraag ik me af of je mijn posts überhaupt wel LEEST. Want ik ben er wel degelijk op in gegaan: in mijn laatste post, #432,
https://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=1655246&postcount=432 heb ik twee argumenten genoemd tegen die vooronderstelde trainbaarheid van creativiteit: (1) een wetenschappelijk-empirisch argument, (2) het eeuwenoude "voorverstaan" van creativiteit. Het kan zijn dat je die argumenten onzin vindt. Prima. Maar je zegt dat niet. Je gaat er niet op in en draait de zaak doodleuk om (niet voor 't eerst in deze draad) door te beweren dat IK niet in ga op JOU.
Kijk, daar word ik moe van. En ik maak me er ook een beetje zorg over, sinds jij nu mod bent geworden. Er gaat nu toch ook iets van een voorbeeldfunctie van je uit en van iemand die de pretentie heeft een discussie te kunnen modereren, moet worden verwacht dat hij tenminste in staat is een discussie zelf te voeren. Ik merk daar bij jou nog bar weinig van.