The Unholy
Hard lid
Ik rook meestal een blowtje voor het muziek maken. Dan kom ik op dingen die ik normaal niet zo snel zou verzinnen. Het maakt me om de 1 of andere reden minder lui en ga ik eerder ingewikkelde dingen uitproberen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door The Unholy
Ik rook meestal een blowtje voor het muziek maken. Dan kom ik op dingen die ik normaal niet zo snel zou verzinnen. Het maakt me om de 1 of andere reden minder lui en ga ik eerder ingewikkelde dingen uitproberen..

Dames![]()
)Niet geplaatst door BasroR
...maar ik rook niet

Origineel geplaatst door Gilles la Crêpe
Ideeën ligt het meestal niet aan, maar als ik een idee heb en m'n setup staat niet aan, dan ben ik het meestal kwijt voor de boel opgestart is. Computer opstarten, sequencer opstarten... Inspiratiekiller no.1 hier.
Origineel geplaatst door r.5
Moet je harde waren kopen! Of minstens iets zoals een RM1x of een MPC1000...

Origineel geplaatst door murw
aiaiaiai, al dat gedoe ook altijd over inspiratie. ONZIN! tis gewoon een kwestie van aan de slag gaan en blijven!
Vroeger zong (ja, ik en zingen) ik mijn gedachten eerst op een cassette recorder in. Zodat ik nog steeds weet wat ik wou maken. Ik werd er gek van dat ik een goed idee had en dat ik dan met iets anders eindigde.
De laatste tijd heb ik een heel slecht geheugen, dus hoef ik niets meer in te zingen.
Misschien een idee
om enkele fragmenten te digitaliseren en voor eeuwig vast te leggen voor de komende generatie? 
, omdat ik nog nooit het eindresultaat behaald heb dat ik voor ogen had en zodoende nog nooit een fantsoenlijk nummer afgemaakt heb. Aardige loopjes maken lukt me wel, maar bij het uitwerken loop ik constant vast... Aan de andere kant beleef ik toch veel lol aan mijn hobby, door gewoon te prutsen met de apparaten die ik heb en om de lol is het me uiteindelijk toch te doen... zodoende raak ik er ook niet gefrustreerd door
Ooit zal ik een nummer maken waar ik trots op ben.., daar ben ik na al die jaren nog steeds overtuigd van
Verder geven artiest als Portishead, Olive of Bjork mij inspiratie om toch door te gaan met klooien.