Hoi, een van de longplayers?
Ik heb nog tegen jullie gestreden in de LVC in Leiden als Auxillery een paar jaar geleden.(samen met Salvatore)
Daar hebben jullie toen uiteindelijk de finale mee gewonnen toch?
Ik ben altijd benieuwd geweest hoe het toen verder ging, kan ik even een E-mailtje sturen met wat vragen?
Over de track;
Ik arrangeer alleen nog maar Live en dit was idd een jam, ik wil een "true" Live act opzetten en zodoende wil ik alles op deze manier maken om ervoor te zorgen dat het uiteindelijk second nature wordt. Blijft wel dat je nagenoeg nooit een perfecte opname maakt en de beste dingen ontstaan altijd als je net niet aan het opnemen bent. Ik zit er wel aan te denken om audio remixen (in Logic) te maken van losse tracks zodat ik de beste stukken kan layeren en plakken om zo foutjes en minder goede stukken eruit te halen. De enkele delay klopt niet helemaal, er zijn meerdere delay's gebruikt maar aan het einde gaat alles door de Kaosspad dus misschien bedoelde je dat.
De track is enkel een sfeer impressie en geen uiteindelijke productie. Ik zou er zelf (achteraf beluisterd) ook nog wel het een en ander aan willen veranderen wat ik misschien ook nog wel een keer doe. Het is dus heel snel in elkaar gedraaid en de ingespeelde patterns zitten ook nog eens vol met timing en tonal foutjes

Ik had al een tijd niets meer geproduceerd omdat ik al tijden zit te pielen met de nieuwe MonoMachine in een Beta traject

, dit kwam ineens voorbij en ik dacht neem gelijk maar even op.
Ronald