Vies gewoon, zo'n commercieel nummer gemaakt :D

wat dacht je.....wat boozy woozy kan...kan ik ook......

Nou sorry ik vind die vieze commerciele nummers wel vet....en deze is zeker erg leuk.....aleen lijkt ie iets TE veel op party affair...

Ik vind hem dus zeker goed....en commerciele muziek is ook maar een soort muziek...net zoals vele andere....waarom moet dat altijd zo afgezeken worden??? alsof iedereen jaloers is!!!

Alleen zou ik om het nummer af te maken iets met dat come on sampletje doen ... die is niet relaxed...

dus je hebt een commercieel nummer gemaakt als protest tegen commerciele nummers?

is dat net zoiets als een bontjas gaan dragen als protest tegen de bont-industrie? ;)

Olaf

Re: Vies gewoon, zo'n commercieel nummer gemaakt :D

Origineel geplaatst door Mastermind NRG
Echt een vies commercieel "trance"-nummer gemaakt voor het "grote publiek".

Ha, je heb wel gelijk het id van dit heb ik meer gehoord :z

Hier is de KLAPPERRRRRRRRRRRRRRRRR van de week :)

Alleen de "come on" sample klikt wel bout of dat moest zo dat kan natuurlijk, lijkt wel gesampled op 8 khz.

Greetz DJ R2, RSI Records

Origineel geplaatst door speady
en commerciele muziek is ook maar een soort muziek...net zoals vele andere....waarom moet dat altijd zo afgezeken worden??? alsof iedereen jaloers is!!!

omdat de meeste muziek die met een commercieel oogpunt gemaakt is gewoon ontzettend CRAP is...luister toch eens naar de rotzooi die je op de radio hoort, om te janken..

maar idd, smaken verschillen, maar ik zeik zulke muziek af omdat *ik* het rotzooi vind...

Olaf

mag ik weten wat jij mooi vind dan.....dan zullen we dat ook effe af gaan zeiken.....

tjeee.....dat slaat toch nergens op man.....we zijn hier toch om elkaar te helpen ...niet om elkaar de grond in te stampen.....zielig hoor.....

lees jij wel goed? staat er hier ergens in mijn postings dat ik het nummer van Mastermind NRG in de grond stamp? nee toch ;)

Olaf

lol die titel alleen al haha

oei ja crossover tussen flight 643 en boozywoozy

In n skihut doet dit t vast wel goed. Ik heb begrepen dat je dit soort muziek ook niks vind? Want ehh ik vind t een redelijk bout nr haha MAAR het is wel netjes in elkaar gestoken, hoe moet je t zeggen. In de boutnummer scene zou het mee kunnen competen?

Dus niet afzeik, het zit goed in elkaar en klinkt goed, maar het is wel boutmuziek lol

Ik vind hem goed!

Ik vind hem goed!

Haha, ik vind het heel professioneel klinken. Het lijkt wel een beetje veel op die Boozywoozy plaat, maar in de top40 is de ene plaat ook altijd een copy van een ander...

Zou je iets meer kunnen vertellen over hoe je deze plaat hebt gemaakt? Instrumenten, recording, etc?

Waanzinnig!

Volgens mij als je niet oppast word dit nog echt de klapperrrrrr van de week ook. :)

Misschien dattie nog sneller kan en met wat vocals van een lekkere blonde snol erbij is het een top nummertje.

Dit is toch wel fout hoor, maar leuk fout. :)

Re: Ik vind hem goed!

Re: Ik vind hem goed!

Origineel geplaatst door OnAcid
Zou je iets meer kunnen vertellen over hoe je deze plaat hebt gemaakt? Instrumenten, recording, etc?

Reason. ;)

En tja, die offbeat he.. die maakt 'm, of liever gezegd, verneukt 'm helemaal als skihut plaat. :o

Inspired door dat avondje 'Drie gezusters' gerson ??? *D

Ja what can I say...past er zo tussen iig. Inderdaad dat spraaksampletje kan echt niet op deze manier... net of die er later nog us bijgeplakt is.

Trouwens de opmerking van Pjotr, dat ie wel iets had van flight647848 nogwattus... nou met dat nummer zou ik hem zelf niet durven/willen vergelijken :) Dat nummer zou ik thuis ook nog draaien tenminste. Dits verder goed nummer maar kwordt er niet echt warm van.. (zolang er geen mooie blonde dames op staan te dansen in de drie dan ;) )

Ga zo dooorrrrrrrgg ;)

Origineel geplaatst door Almeros
Trouwens de opmerking van Pjotr, dat ie wel iets had van flight647848 nogwattus... nou met dat nummer zou ik hem zelf niet durven/willen vergelijken :)
Ik vind flight ook een goed nr, maar ik doelde op de overeenkomst op t begin van t nr van mastermind, waar je ook een soortgelijke synth hoort op elke clap

En toch is dit knap gemaakt! Over smaken valt te praten maar ik vind het knap om dit uit Reason te halen. Niet dat dat onmogelijk zou zijn maar het lukt mij echt niet. Dus vandaar dat ik dit knap vind.

Kijk trouwens uit dat de Klubbheads dit niet jatten! Want daar zie ik ze ook nog voor aan. Party Affair part 2!!

Eric

Living on video

Living on video

Muuuhaahahaaaa.. wat een onzin ;) Maar wel leuk in elkaar gezet. Ik hoor heel duidelijk het deuntje uit "Living on video".. en dat verweven met dat "russisch volksmuziek" deuntje uit een van die andere afschuwelijke skihut trance-platen (ben geen kenner.. laat dat duidelijk zijn).

Het enige waar ik een glimlach van op mijn mond krijg is de gedachte aan al die tienersletjes die hier ongetwijfeld lekker op uit hun bol kunnen gaan :p

Hoi, hoi, hiep hoi! met z'n alle!!!
Ach, je moet er van houden.

Het nummer zit goed in mekaar.
De getune 2-saws klopt maar heeft iets te
veel reverb. en het bassje mag iets zwaarder.
leuke sampels.

Hadden wij het over Gigi?
Als hij daarbij een god is wat ben jij dan wel niet?

Goed zo.

Ik begrijp echt niet hoe je zoiets "trance" kunt noemen.... er zit echt geen enkel element in dat mij in trance brengt....

Ik heb niets tegen je plaat(zal waarschijnlijk heel goed aanslagen bij groot publiek), maar vind deze stijl van muziek gewoon een schande voor trance,

Sorry

greetz

Origineel geplaatst door Sycorax
Ik begrijp echt niet hoe je zoiets "trance" kunt noemen.... er zit echt geen enkel element in dat mij in trance brengt....

Ik heb niets tegen je plaat(zal waarschijnlijk heel goed aanslagen bij groot publiek), maar vind deze stijl van muziek gewoon een schande voor trance,

Sorry

greetz

Zeker moeilijk om te lezen?

Sorry

Echt bedankt voor de reacties!
Jullie zijn echt toffe lui weet je dat? :)

Ik ben nu bezig met een niet-zo-commerciele remix waar jullie van zullen smullen!

Oei, wat klinkt dit erg!
Lekker fout nummer 8)

Erg leuk gedaan, Mastermind NRG!

Back