wat dacht je.....wat boozy woozy kan...kan ik ook......
Nou sorry ik vind die vieze commerciele nummers wel vet....en deze is zeker erg leuk.....aleen lijkt ie iets TE veel op party affair...
Ik vind hem dus zeker goed....en commerciele muziek is ook maar een soort muziek...net zoals vele andere....waarom moet dat altijd zo afgezeken worden??? alsof iedereen jaloers is!!!
Alleen zou ik om het nummer af te maken iets met dat come on sampletje doen ... die is niet relaxed...
Origineel geplaatst door speady en commerciele muziek is ook maar een soort muziek...net zoals vele andere....waarom moet dat altijd zo afgezeken worden??? alsof iedereen jaloers is!!!
omdat de meeste muziek die met een commercieel oogpunt gemaakt is gewoon ontzettend CRAP is...luister toch eens naar de rotzooi die je op de radio hoort, om te janken..
maar idd, smaken verschillen, maar ik zeik zulke muziek af omdat *ik* het rotzooi vind...
In n skihut doet dit t vast wel goed. Ik heb begrepen dat je dit soort muziek ook niks vind? Want ehh ik vind t een redelijk bout nr haha MAAR het is wel netjes in elkaar gestoken, hoe moet je t zeggen. In de boutnummer scene zou het mee kunnen competen?
Dus niet afzeik, het zit goed in elkaar en klinkt goed, maar het is wel boutmuziek lol
Haha, ik vind het heel professioneel klinken. Het lijkt wel een beetje veel op die Boozywoozy plaat, maar in de top40 is de ene plaat ook altijd een copy van een ander...
Zou je iets meer kunnen vertellen over hoe je deze plaat hebt gemaakt? Instrumenten, recording, etc?
Inspired door dat avondje 'Drie gezusters' gerson ???
Ja what can I say...past er zo tussen iig. Inderdaad dat spraaksampletje kan echt niet op deze manier... net of die er later nog us bijgeplakt is.
Trouwens de opmerking van Pjotr, dat ie wel iets had van flight647848 nogwattus... nou met dat nummer zou ik hem zelf niet durven/willen vergelijken Dat nummer zou ik thuis ook nog draaien tenminste. Dits verder goed nummer maar kwordt er niet echt warm van.. (zolang er geen mooie blonde dames op staan te dansen in de drie dan )
Origineel geplaatst door Almeros Trouwens de opmerking van Pjotr, dat ie wel iets had van flight647848 nogwattus... nou met dat nummer zou ik hem zelf niet durven/willen vergelijken
Ik vind flight ook een goed nr, maar ik doelde op de overeenkomst op t begin van t nr van mastermind, waar je ook een soortgelijke synth hoort op elke clap
En toch is dit knap gemaakt! Over smaken valt te praten maar ik vind het knap om dit uit Reason te halen. Niet dat dat onmogelijk zou zijn maar het lukt mij echt niet. Dus vandaar dat ik dit knap vind.
Kijk trouwens uit dat de Klubbheads dit niet jatten! Want daar zie ik ze ook nog voor aan. Party Affair part 2!!
Muuuhaahahaaaa.. wat een onzin Maar wel leuk in elkaar gezet. Ik hoor heel duidelijk het deuntje uit "Living on video".. en dat verweven met dat "russisch volksmuziek" deuntje uit een van die andere afschuwelijke skihut trance-platen (ben geen kenner.. laat dat duidelijk zijn).
Het enige waar ik een glimlach van op mijn mond krijg is de gedachte aan al die tienersletjes die hier ongetwijfeld lekker op uit hun bol kunnen gaan :p
Origineel geplaatst door Sycorax Ik begrijp echt niet hoe je zoiets "trance" kunt noemen.... er zit echt geen enkel element in dat mij in trance brengt....
Ik heb niets tegen je plaat(zal waarschijnlijk heel goed aanslagen bij groot publiek), maar vind deze stijl van muziek gewoon een schande voor trance,
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.