Fatar
Drum Pad?
hallo ik heb een beetje een rare vraag. ik zit me weer wat af te vragen. ik draai op het moment bijna compleet op software en heb alleen een nova desktop module. ik ben nog niet in het bezit van een mixer wat naar mijn mening ook nog niet veel zin heeft met maar 1 hardware device. ik heb wel een beetje het probleem dat mijn tracks soms een beetje "koud" klinken. nou zijn er wel software nep buizen plugins en weet ik allemaal wat meer, maar ik geloof daar niet zo in. ik zat te denken. als ik nou een equalizer aanschaf. bijv een analoge of misschien een buizen en mijn soundcard alvast lekker route door dat ding en weer terug mijn soundcard in, zou dit wat wonderen doen? of misschien een ander mastering device en het daar door jakkeren? ik heb het liefst iets wat een mooi warm randje geeft aan de mix. na mijn idee kan ik straks altijd nog een mixer fixen als ik meer synths enzo heb. en bijv een equalizer of ander device kan ik dan gewoon blijven gebruiken. dit moet dus tevens een goede zijn.
mijn vragen samengevat.
a. is dit bovenstaande een goed idee?
b. wat voor apparaat kan ik daar het beste voor gebruiken?
c. wat moet het desbetreffende apparaat ongeveer kosten? kan ik trouwens ook opzoeken
thx alvast,
Fatar
mijn vragen samengevat.
a. is dit bovenstaande een goed idee?
b. wat voor apparaat kan ik daar het beste voor gebruiken?
c. wat moet het desbetreffende apparaat ongeveer kosten? kan ik trouwens ook opzoeken

thx alvast,
Fatar