d.b.1
MENS
gelijk heb je slipperman het is het advies dat ik meerdere leden van het forum heb gegeven
de muziek bizz is een heel klein eng autistish wereldje van ons kent ons
het is gewoon heel moeilijk om in die kleine harde kern waar er o zoveel geld wordt verdiendt een voet tussen de deur te krijgen
ook al heb je nog zoveel talent de bedragen die nog steeds in deze industrie worden verdient zijn ongeloofelijk groot
en daar heeft men dan ook liever geen nieuw bloed tussen
je kent vast wel het gezegde : vele varkens maken de spoeling dun ?
en toch wil ik iedereen die het wil, proberen een hart onder de riem steken : als het je droom is ga ervoor voor de volle 100 procent er tegen aan en geloof altijd in je eigen kunnen
maar zorg dat je een gezonde basis hebt om op terug te vallen
de muziek bizz is een heel klein eng autistish wereldje van ons kent ons
het is gewoon heel moeilijk om in die kleine harde kern waar er o zoveel geld wordt verdiendt een voet tussen de deur te krijgen
ook al heb je nog zoveel talent de bedragen die nog steeds in deze industrie worden verdient zijn ongeloofelijk groot
en daar heeft men dan ook liever geen nieuw bloed tussen
je kent vast wel het gezegde : vele varkens maken de spoeling dun ?
en toch wil ik iedereen die het wil, proberen een hart onder de riem steken : als het je droom is ga ervoor voor de volle 100 procent er tegen aan en geloof altijd in je eigen kunnen
maar zorg dat je een gezonde basis hebt om op terug te vallen
en scheelt je nog geld ook. Rockacademie heeft een slimm zet gezet, alleen jammer dat er maar plaats is voor 10 man.
incl. huisje aan zee ........
denk ej dat een studio daar nu werkelijk naar kijkt of wie dan ook? Dat rotding word niet erkent. Het amg wel officiel diploma zijn maar als je er niets mee kan houd het simpel op...
+ :confused: +