Als ik het goed begrijp
1. is dit geen vst
2. klinkt het erg fijn en bruikbaar en kun je er prima 808 of 909 achtige sounds mee maken
3. is de distortion nou niet van hoge kwaliteit
4. stroomt er bloed uit mijn oren bij de open hihats
5. Ja ik weet dat het van youtube komt maar deze issue het ik niet met 808's van youtube.
6. vind ik je pleidooi dat je wel een highend dac moet hebben erg grappig.
7. ik wil het ding testen maar hij crached gelijk.
nou ja zal het nog eens proberen.
voor de rest boeit het geen r**t. een goede producer en engineer doet gewoon toffe dingen met wat die ter beschikking heeft.
Hij weet hoe de dingen van binnen werken en kan objectief luisteren.
De rest van de grote kudde schapen is door de commmercie verkeerd ingelicht en geloven nu heilig in de door bedrijven gehersenspoelde fud.
ik ga er vanuit dat dit ten dele ook voor mij geld na jaren te zijn opgeleid door sos en future muzak. :-)
Net als dat Andrew Sheps nu volledig ITB werkt. ja idd maar het moet er wel in. en hij maakt geen house maar bv de Red hot Chili pepers..
Waves verkoopt u dan ook een mic pre-amp vst die ook 48v phantom heeft? hahaha
Dit is een beetje misnomer want hij gebruikt tijdens de tracking sessies wel hardware.
en het moet dan al zo goed mogelijk klinken. en oversturing en kleuring word in die fase gedaan. achteraf evt meer.
De discussie heeft weinig voet aan aarde om dat de context, toepassing en applicatie ontbreken en het allemaal maar subjectieve epenis discussies zijn.
Als we dit naar een hoger niveau willen brengen zullen dubbel blinde luistertests nodig zijn.
en 100% zeker haal ik de 808's, 909's er zo uit
tenzij iemand roundrobin samples gebruikt.
wat is mijn punt? f*ck de tools leer objectief te luisteren. al dat gegeil op synths, 808's etc. het doet mij niets.
wel jammer
@BasicSystem dat je mijn eerdere punt negeert. yocto 808 is echt de beste kloon.
is dat omdat je heel veel geld hebt neergelegt voor je tr808. wil je hem daarom niet horen