Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja precies, gewoon kijken op mp bij Casio en Medeli, begint al vanaf 10 euro tweedehands.je moet gewoon vintage kopen wat niemand wil hebben, oude orgels bijvoorbeeld, keyboardjes uit de 80's, er zijn er zat van.

- ben trouwens gestopt met video's kijken over spul dat ik niet heb. Kan de GAS missen.8 pagina's maar nu ben ik er nog steeds niet achter waar ik goedkoop die vintage bakken kan kopen!
Ja dat doen ze zeker, of een vette demo maken en daarna op ebay gooienSoms denk ik dat de influencers zelf video's maken ifv wat ze nog allemaal meermaals in de kast hebben liggen dat niet dient- ben trouwens gestopt met video's kijken over spul dat ik niet heb. Kan de GAS missen.
Espen grapt daar zelfs over in een van de comments 'let's see how high we can make it go pricewise' of zoiets - in chat met zijn makker die net verhuisd is en hem destijds een boel spul leende

Vroeger of later komt er een tijd dat zelfs Uli z'n remakes vintage worden.En wil je hardware, dan koop je gewoon een re-issue.
Nee joh, de multitrack minidisc mixers.
Je ziet al verkopers proberen...Een DX7 koop je voor de looks. De achterkant is nog altijd de beste achterkant van een synth ooit. En die infantiele membraantoetsjes met jaren-80 architectuur kleuren. Heerlijk! En leuk om een inbreker mee neer te hoeken.Voor een DX7 geeft men tegenwoordig blijkbaar ook al significant geld. Je vraagt je af waarom. Voor de zeldzaamheid moet je het echt niet doen. Ik vind het een leuke synth, maar de interface blijft toch ietwat vermoeiend. En dan ben ik nog iemand die de synthese grotendeels begrijpt en er gericht op kan proggen. Maar 250 vind ik toch wel al echt goed betaald. Nu zie ik ze vlot naar 500 en een stuk meer gaan. Wat zoek je dan als je dat geld eraan geeft? Als het om de e-piano's gaat heeft elke moderne bak daar een selectie van ingebakken. Als het om vage soundscapes gaat heb je leukere moderne bakken. Ze waren leuk toen ze 150 waren en er geen moderne FM bakken waren.
krijg die van mij voor noppes niet kwijtWie weet komt de mc303 toch nog n keer aan de beurt ookJe ziet al verkopers proberen...

Wat is de hype van die Rodec, in welke scene werden ze gebruikt en wat zou hun sterke punt zijn? Ik zie er ook weer puike bedragen voor gaan, terwijl het op het zicht gewoon de zoveelste kleine trouwfeestendjmixbak is.eens het huidige wanted onbetaalbaar is stijgt de level er onder. jp8xx0 alpha juno de yamaha's zijn up next - of ze slaan die over en het worden de latere VA's
Nog 10 jaar en iedereen wil weer aan de (denon DN) CD? Of aan de classic ipodNee joh, de multitrack minidisc mixers.
Volca's worden de nieuwe vintage, 20 jaar geduld. En de dominion en tanzbar. de speeltjes van Koma. Wie weet komt de mc303 toch nog n keer aan de beurt ookJe ziet al verkopers proberen...
Je ziet het ook bij de mixers van Rodec, die verkopen nog massa's frontplates om de oude te reviseren... Maar dat is een Belgies dingetje, te laat, reeds quasi onbetaalbaar, die mx180's
Tsja, ik vind dat persoonlijk geen voorwaarde om iets te kopen, maar voor anderen kan dat misschien wel een dingetje zijn ja.Kan je bier over gieten en blijft werken.

Kan je bier over gieten en blijft werken. ... Maar een NLer snapt dat vast niet.

Klopt, die koopt een dateqMaar een NLer snapt dat vast niet