hansbakker
Audiobakery
ja die klinkt zeker lekker....beats mogen alleen wel iets meer power hebben van mij
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Arv
trouwens.. Floris was gisteren in Adam.. dat is ook geen slechte muziek!![]()
Origineel geplaatst door bobaphat
1:
Pot2:
Ik zei: Nederlanders zijn muzikaal gezien nog steeds boeren, ik zei niet: Alle Nederlandse muzikanten zijn boeren.
Met "Nederlanders zijn muzikaal gezien nog steeds boeren."
Origineel geplaatst door olafmol
enniewee..bv die electronic music track hier op het forum, vinnik een mooi voorbeeld.....supervette track, en de majors in NL zeggen: te vooruitstrevend...nou als meneer corsten of tiesto erachter zat, of het kwam uit Duitsland, de VS of de UK dan zaten ze 100% zeker te springen.....
gewoon zelf direct maar naar het buitenland gaan of zelf releasen is mijn devies
Origineel geplaatst door Bosscher
volgens mij doel je hier op onze track... tja tis raar maar waar, nederlandse majors vindem m te expirimenteel en meer van dat soort kreten.... oftewel, ze hebben liever een track die al op 1000 en 1 verschillende manieren is uitgemolken.. op naar het buitenland, hier bereik je er vrij weinig mee!
Origineel geplaatst door Bosscher
beter toch? hoef je minder moeite te doen om er bovenuit te steken

Origineel geplaatst door bobaphat
Julie zijn ook toppers hoor Boesta en Bosscher
![]()
zometeen helemaal
Origineel geplaatst door King of Snake
en het lijkt me ook dat in een klein land als Nederland de markt voor dingen die buiten de mainstream vallen misschien gewoon te klein is om echt rendabel te zijn voor de meeste labels. Zeker als deze labels zich echt alleen op distributie binnen nederland richten (ik weet niet in hoeverre dit het geval is, daar kunnen mensen uit "het wereldje" misschien meer over zeggen). Uiteindelijk is het ook zo als MadR zegt, voor die platenlabels is muziek natuurlijk toch gewoon een product dat verkocht moet worden, anders bestaat het hele label niet eens. Dit gaat waarschijnlijk meer op voor majors dan voor kleine independant labels, waar de muziek zelf een belangrijker plek inneemt, maar ook daar moet de muziek toch nog altijd verkocht worden.
Origineel geplaatst door hansbakker
In de nederhop zitten zeker een aantal goeie mensen...kijk naar de amersfoortse cooperatie of opgezwolle.....
maar kleuters als "moordgasten" kunnen beter gewoon ophouden.....dat gaat echt nergens over.

Origineel geplaatst door trash
wat te denken van ojay and eugene![]()
Origineel geplaatst door MadR
naam klinkt bekend ..
de proov ofzo ?
ohja n weet ik weer wie je bedoeld .... die gekke rhodes freak met dat brilletje en die bakkebaardenOrigineel geplaatst door trash
Een funky duo uit het brabantse land,of ze nu nog wat doen als duo weet ik niet,maar hebben wel hele strakke dingen gedaan.
Ugene was een tijdje toetsenist van the Urban dance squad en Anouk.
Anders zie hier info