soulvation?

ja die klinkt zeker lekker....beats mogen alleen wel iets meer power hebben van mij

Origineel geplaatst door Arv
trouwens.. Floris was gisteren in Adam.. dat is ook geen slechte muziek! ;)

ik heb zijn cd hier liggen
is best oke .. maar ik mis het refinement wat bijv jazzanova doet

los van dat zeker lekkere muziek

en ohja txs olaf voor de link !!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: soulvation?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: soulvation?

Origineel geplaatst door bobaphat
1:
Pot2:
Ik zei: Nederlanders zijn muzikaal gezien nog steeds boeren, ik zei niet: Alle Nederlandse muzikanten zijn boeren.
Met "Nederlanders zijn muzikaal gezien nog steeds boeren."

beter toch? hoef je minder moeite te doen om er bovenuit te steken

Origineel geplaatst door olafmol

enniewee..bv die electronic music track hier op het forum, vinnik een mooi voorbeeld.....supervette track, en de majors in NL zeggen: te vooruitstrevend...nou als meneer corsten of tiesto erachter zat, of het kwam uit Duitsland, de VS of de UK dan zaten ze 100% zeker te springen.....

gewoon zelf direct maar naar het buitenland gaan of zelf releasen is mijn devies

volgens mij doel je hier op onze track... tja tis raar maar waar, nederlandse majors vindem m te expirimenteel en meer van dat soort kreten.... oftewel, ze hebben liever een track die al op 1000 en 1 verschillende manieren is uitgemolken.. op naar het buitenland, hier bereik je er vrij weinig mee!

Origineel geplaatst door Bosscher
volgens mij doel je hier op onze track... tja tis raar maar waar, nederlandse majors vindem m te expirimenteel en meer van dat soort kreten.... oftewel, ze hebben liever een track die al op 1000 en 1 verschillende manieren is uitgemolken.. op naar het buitenland, hier bereik je er vrij weinig mee!

klopt. die track bedoel ik.

persoonlijk vind ik het t beste wat jullie gemaakt hebben tot nu toe.
Heel merkwaardig dat ze daar zo op reageren.

Ik denk als je hem zelf uitbrengt (of iets met ons samen) dit wel eens hoge ogen kan gooien.

Ik spreek jullie nog wel als boesta verhuisd is.

doe hem de groeten van me.

wil je zeggen dat United zelfs niks wil met die track????

Ik kan me wel voorstellen dat de commercielere labels die beat niet aandurven. Want de meeste tracks in dat genre van die van julie hebben gewoon een 4to4 beat.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: soulvation?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: soulvation?

Origineel geplaatst door Bosscher
beter toch? hoef je minder moeite te doen om er bovenuit te steken

Of juist niet beter want kijk: Om bepaalde muziek te kunnen waarderen heb je ook een bepaalde ontwikkeling nodig, als je je hele leven naar top40 hebt geluisterd, kan je niet ineens de schoonheid horen van een Charlie Parker solo(bijvoorbeeld). Je smaak, muzikale gevoel, klankontwikkeling is daar nog niet ver genoeg voor ontwikkeld. En de mensen met een dergelijke beperkte ontwikkeling kwa smaak en muziek, zijn precies de doelgroep waar de meeste platenlabels zich op richten.

Ik heb het echt meer over dat Nederland een amuzikale cultuur is, en niet dat alle muzikanten uit Nederland slecht zijn.
Het probleem is meer dat die goeie muzikanten die Nederland rijk is totaal niet de waardering krijgen die ze verdienen.

Julie zijn ook toppers hoor Boesta en Bosscher
:dj:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: soulvation?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: soulvation?

Origineel geplaatst door bobaphat

Julie zijn ook toppers hoor Boesta en Bosscher
:dj:

rustig aan, ze zijn al een beetje arrogant:D zometeen helemaal:D

jongens jongens

je begrijpt toch wel dat de reden die de mayors opgeven er niet toe doet ?
dat is hetzelfde als ontslag .. wat je ook aanvoert het is toch nooit goed

ze willen gewoon het risisco niet nemen
en teren op bestaande namen ...
dat verkoopt .. dat kopen mensen blind

ik geloof ook niet dat a&r's het in Nl niet zouden snappen
ze snappen het prima dat muziek cultuur is maar als het niet verkoopt ben je nergens als plaatenmmaatschappij
zo simpel is het ...

en het lijkt me ook dat in een klein land als Nederland de markt voor dingen die buiten de mainstream vallen misschien gewoon te klein is om echt rendabel te zijn voor de meeste labels. Zeker als deze labels zich echt alleen op distributie binnen nederland richten (ik weet niet in hoeverre dit het geval is, daar kunnen mensen uit "het wereldje" misschien meer over zeggen). Uiteindelijk is het ook zo als MadR zegt, voor die platenlabels is muziek natuurlijk toch gewoon een product dat verkocht moet worden, anders bestaat het hele label niet eens. Dit gaat waarschijnlijk meer op voor majors dan voor kleine independant labels, waar de muziek zelf een belangrijker plek inneemt, maar ook daar moet de muziek toch nog altijd verkocht worden.

Origineel geplaatst door King of Snake
en het lijkt me ook dat in een klein land als Nederland de markt voor dingen die buiten de mainstream vallen misschien gewoon te klein is om echt rendabel te zijn voor de meeste labels. Zeker als deze labels zich echt alleen op distributie binnen nederland richten (ik weet niet in hoeverre dit het geval is, daar kunnen mensen uit "het wereldje" misschien meer over zeggen). Uiteindelijk is het ook zo als MadR zegt, voor die platenlabels is muziek natuurlijk toch gewoon een product dat verkocht moet worden, anders bestaat het hele label niet eens. Dit gaat waarschijnlijk meer op voor majors dan voor kleine independant labels, waar de muziek zelf een belangrijker plek inneemt, maar ook daar moet de muziek toch nog altijd verkocht worden.

sommige independents hebben dezelfde instelling als de mayors ja
ben al bij wat indi labels geweest die het vertikte nieuwe artiesten te promoten
kost te veel tijd en geld ... en is niet rendabel voor hun ...

is hier geen mod trouwens? Als deze thread niet off topic is dan weet ik het ook niet meer.
(niet erg ofzo)

Arv

kut... Ik dacht dat dit een thread was waarin je soulvation kunt afzeiken... nou, laat maar...

Maar jullie begrijpen toch wel dat als je je trackje uit handen geeft en hoopt dat er iets mee gedaan wordt er sprake is van belangenverstrengeling? net als bij de bakker. Je krijgt nooit genoeg brood voor je geld. Daarbij komt dat de showbizzzz natuurlijk bergen eikels aantrekt die goed zijn in lullen en verder niks. In de muziek, kunst, film, de media, allemaal. Je komt het verste als je een ouwehoer bent. Die eikels zitten er natuurlijk omdat ze ook een onderdeel willen zijn van die glamourwereld, zonder iets te kunnen. Ik ga dan liever zanikken op één of ander internetforum. Heeft veel meer klasse...

Over Nederland: Aan de overkant is het gras altijd groener... Je hebt het er echter mee te doen. Ik ben dol op rap, maar vind het maar achterlijk dat die stijl hier in Nederland door allerlei (grote en kleine) kinders wordt geïmiteerd. Past gewoon niet in de context... Bij heavy metal was ik daar net aan gewend overigens...

fijn weekend!

In de nederhop zitten zeker een aantal goeie mensen...kijk naar de amersfoortse cooperatie of opgezwolle.....

maar kleuters als "moordgasten" kunnen beter gewoon ophouden.....dat gaat echt nergens over.

Origineel geplaatst door hansbakker
In de nederhop zitten zeker een aantal goeie mensen...kijk naar de amersfoortse cooperatie of opgezwolle.....

maar kleuters als "moordgasten" kunnen beter gewoon ophouden.....dat gaat echt nergens over.

opgezwolle is erg cool

gisteren draaide wix nog na jazzy jeff .. in het verre oosten .. top track

trouwens er zit een producer van opgezwolle op dit forum ;)

Origineel geplaatst door MadR
naam klinkt bekend ..

de proov ofzo ?

Een funky duo uit het brabantse land,of ze nu nog wat doen als duo weet ik niet,maar hebben wel hele strakke dingen gedaan.
Ugene was een tijdje toetsenist van the Urban dance squad en Anouk.

Anders zie hier info

Origineel geplaatst door trash
Een funky duo uit het brabantse land,of ze nu nog wat doen als duo weet ik niet,maar hebben wel hele strakke dingen gedaan.
Ugene was een tijdje toetsenist van the Urban dance squad en Anouk.

Anders zie hier info
ohja n weet ik weer wie je bedoeld .... die gekke rhodes freak met dat brilletje en die bakkebaarden

erg oke .. al een tijdje nies meer van ze gehoord
1 keer op wereldhavendagen gezien
en een keer in rotown

met dat blanke meisje met die soulstem ..
trouwens de proov is ook erg oke btw

tjek nabula !!

Back