Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nou, bijvoorbeeld omdat het dan voor anderen mogelijk is om dit verder te ontwikkelen, zoals Soepkip ook al zegt, wie weet wat voor mooie dingen hieruit kunnen ontstaan. Tenzij je van mening bent dat wat jij nu hebt gemaakt de ultieme, definitieve versie is van wat mogelijk is...Hey waarom zou ik dit open sourcen ?
Dus jij bent geen amateur? Jij behoort tot dezelfde categorie waar Roland en Access onder vallen?bijna alle open source codes die ik heb gezien zijn door amateurs gemaakt. Dan stuur je Roland of Access virus tog een mailtje of ze hun synths op Github uploaden ?
Hoezo, wie zou "ermee vandoor" gaan? Zoals zo vaak bij open source is de de kans veel groter dat mensen hier ook hard aan gaan werken om tot iets te komen dat nog beter is.Ik heb hard gewerkt, en ga het niet weggeven zodat iemand die niet hard heeft gewerkt ermee vandoor gaat.
Als dat de eigenlijke reden is waarom je het voor jezelf wilt houden, en wanneer je denkt dat bv. Roland en Access tot jouw gelijken behoren, waarom dan dit überhaupt hier posten? Dan ligt het meer voor de hand dat je het zelf als commercieel product op de markt brengt en er geld mee gaat verdienen.Bedrijven met codes kunnen dit voor veel geld verkopen (...) Dat is veel geld waard, en word niet weggegeven als iemand erom vraagt.
Haha, het hele internet zit met opensource code aan elkaar vast. Kun je nagaanbijna alle open source codes die ik heb gezien zijn door amateurs gemaakt

Met een goeie licentie voorkom je juist dat iemand er met je code 'vandoor' gaat.
)Hey guys,
Ps. Keramische condensator in microfarrad bereik wordt ergens genoemd. Ik neem aan dat dit een elektrolytische moet zijn? Of is het een bijzondere MLCC? Keramische condensatoren zitten meestal alleen in de picofarrads.
Ik vind het alleen wel grappig hoe je opensource programmeurs amateurs noemt terwijl de hele wereld met hun code aan elkaar hangt (en kan iemand zich mutable instruments nog herinneren?)
Dus jij bent geen amateur? Jij behoort tot dezelfde categorie waar Roland en Access onder vallen?
Hoezo, wie zou "ermee vandoor" gaan? Zoals zo vaak bij open source is de de kans veel groter dat mensen hier ook hard aan gaan werken om tot iets te komen dat nog beter is.
Als iemand het echt graag wil verkopen dan doen ze dat wel.
Een goede licentie is alleen maar een stok achter de deur.

Ik zal eerlijk zeggen : alles bij elkaar zoeken online en dit topic kost nog meer grijze haren
Het is op zich prachtig dat je dit doet en ik hoop dat jij en anderen die het straks gebruiken er plezier in hebben. En ook mooi dat je wilt dat het niet zoveel gaat kosten allemaal. Jammer dat het geen open source gaat worden, maar het is jouw keuze.
Ik heb de Mouser BOM compleet, en de print hier en daar nog aangepast aan footprint-specificaties. De BOM: