Dave Mech
Ouwe rot
Hey hey mede Syfo's,
Ik begin na lange tijd maar weer eens een track draadje. Ik ben al een tijd druk bezig met m'n live set en heb eindelijk de voor mij ideale setup bij elkaar. Nu erg veel aan het oefenen om er volledige controle over te hebben. Erg leuk
Ik registreer zoveel mogelijk en plemp het komende tijd op YouTube. Hier een eerste filmpje:
21 december treed ik voor het eerst op met m'n solo liveset, in de ACU Utrecht op een Symbiotic Sessions avond. Mocht je zin/tijd hebben of toevallig in de buurt zijn, let me know!
Ik begin na lange tijd maar weer eens een track draadje. Ik ben al een tijd druk bezig met m'n live set en heb eindelijk de voor mij ideale setup bij elkaar. Nu erg veel aan het oefenen om er volledige controle over te hebben. Erg leuk
Ik registreer zoveel mogelijk en plemp het komende tijd op YouTube. Hier een eerste filmpje:21 december treed ik voor het eerst op met m'n solo liveset, in de ACU Utrecht op een Symbiotic Sessions avond. Mocht je zin/tijd hebben of toevallig in de buurt zijn, let me know!
Last edited by a moderator:
Suc6 met jouw live set.