sneller dan anders, voor mijn doen dan he;)

SlaveoftheWave

Ouwe rot
soms moet je ff wat anders doen. nou zo anders is het ook weer niet, maar het tempo is sneller dan wat ik de rest van het jaar gemaakt heb en de kick wat harder. nogmaals voor mijn doen dan he, verwacht geen distortte acid kick ;) uiteraard met melodie lijnen en padjes. genoeg geluld weer, luisteren maar :P

https://soundcloud.com/sunspot/torn

Nice, fijne sfeer. Synth die er bij 30 seconden steeds op de vierde noot in komt vind ik wel wat minder passen bij de rest.

het synthje dat er op 30s in komt is nogal verkreukeld/over zn nek gaand geluidje. kan me wel voorstellen dat niet iedereen dat kan waarderen. ik ben meestal van mooiere geluiden, maar het moest er ff uit blijkbaar :D

de synth waarmee de track start is de deepmind trouwens. echt een heerlijk apparaat :okdan:
overgens gebuik ik de effecten meestal niet. kan ik na het opnemen rustig de effecten instellen zoals ik ze wil in ableton.

PS fijne dagen allemaal en tot ziens in de contest!

Laatst gewijzigd:
Prima track wel. Ik houd van het sfeertje. Ik hoor wel iets geks in de kicks op elke tweede tel. Alsof die is gedubbeld. Het kan ook zijn dat de bass hem wegdrukt. Ik hoor hem in elk geval sterker en dat geeft niet zo'n lekker gevoel. Verder zou ik het mooi hebben gevonden als je de track op momenten wat diker zou hebben gemaakt, wat pads erin voor meer body, wat voller. Los daarvan, heerlijk trackje.

Back