anthony rother live in adam, morgen

olafmol

[EXPANSIONS]
wie is er morgen ook bij het reload kingsize feest in adam, met anthony rother live?? zo ja, misschien gezellie om ff een biertje te drinken!

Olaf

club 020, vlakbij de dam

Ik vind het zoooooo jammer dat ik niet kan. Heb heer Rother al een keer eerder gezien & gehoord. Ik vind het wel stoer om in je eentje een electro(nisch) concert te geven. Zijn CD's en platen zijn lastig te verkrijgen, ik zoek er een CD.

www.reload.nl/kingsize/

niet alleen anthony, ook die gasten van electronation, en een van de 2 hardfloor gasten (bondozio ofzo) zijn er

Gaaf!

Gaaf!

Ik was sowieso van plan om te gaan, maar ik wist niet dat Rother zou komen. Ik ben er in ieder geval. Je kunt me vinden bij de bar :mega:

Re: Gaaf!

Re: Gaaf!

Origineel geplaatst door Zaaz
Ik was sowieso van plan om te gaan, maar ik wist niet dat Rother zou komen. Ik ben er in ieder geval. Je kunt me vinden bij de bar :mega:

dat is 1! ;)

denk dat ik m'n zwarte "fuck fame" thsirt aan hep ;)

Origineel geplaatst door sander
Club OZO? Hebben die een website ofzo?

020 heeft geen site - maar gebeuren regelmatig leuke dingen
Je moet gewoon langsfietsen en misschien is er wat leuks -

er is ook geen aanvangstijd voor dat feest van mmorgen te vinden

damn

Origineel geplaatst door Boost303
Clone in rotjeknor kan je daar zeker aan helpen. Psi City heeft een cd uitgebracht die elektro commando 1 heet, die is gecompileerd door A.R.
He tnx. Ik zal het binnenkort eens even checken.

Re: anthony rother live in adam, morgen

Origineel geplaatst door olafmol
wie is er morgen ook bij het reload kingsize feest in adam, met anthony rother live?? zo ja, misschien gezellie om ff een biertje te drinken!

Olaf

oja zo - ja is goed - lijkt me cool - even biertje te nemen en lullen over zijn setup en stuff - even misschien iets afspreken overkledingherkenning ofzo - morgen posten ?

site

site

020 heeft wel een site hoor jungs,

www.020ams.nl

alleen jammer dat er geen kip komt in die toko, behalve toen Dimitri terug was na langdurig verblijf in Schotland was het er wel lekker met MC P Pholl. en dat feest met Richard en Dimitri en Zomar was wel okay.

vrijdag de 21e Dimitri@Mazzo !

mvg, R & B.

Re: site

Re: site

Origineel geplaatst door WarmeBakker
020 heeft wel een site hoor jungs,

www.020ams.nl

alleen jammer dat er geen kip komt in die toko, behalve toen Dimitri terug was na langdurig verblijf in Schotland was het er wel lekker met MC P Pholl. en dat feest met Richard en Dimitri en Zomar was wel okay.

vrijdag de 21e Dimitri@Mazzo !

mvg, R & B.

dat is dan echt sinds kort

Back