anthony rother live in adam, morgen

ik den kdat ze die film boven gaan vertonen - en beneden gewono starten met dj's -
dan reken ik dat rother ong om 01:30 ofzo begint - tot 02:30 - daarna komen er nog andere "helden"

ik dus! warrige bos zwart haar, goatie en "fuck fame" zwart tshirt aan.....moet lukken lijkt me ;)

Origineel geplaatst door olafmol
ik dus! warrige bos zwart haar, goatie en "fuck fame" zwart tshirt aan.....moet lukken lijkt me ;)

k! was vet of niedan!

leuk om je een keer gesproken tehebben

!

Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
k! was vet of niedan!

leuk om je een keer gesproken tehebben

!

jazeker dat het vet was! zelfs ome anthony ging uit z'n plaat tegen het einde......

gearspotters: wat zag ik? een mixer (volgens mij een digitale yammie of een spirit), een pioneer dj-effect box, een midi controller keyboard, nog een keyboard en een ensoniq ASR10, micromodular, (volgens mij een) Xbase ofzo analoge drumbak en een laptop met daarop de arrangementen en stuff....anthony deed vnl de vocoder live, af en toe wat sounds zelf meespelen, midicontroller keyboard werd gebruikt om de mix te maken en geluiden te veranderen, en de pioneer fx box werd gebruikt om de overgangen en breaks met veel dub-delays te effecten...erg tof al wordt het na een tijdje wel heel erg veel van het goede met die snelle mitrailleur-electro-beats van hem die maar door gaan zonder enige pause tussen de nummers.... al met al een van de betere live electronische acts nog steeds!

Fuck fame?

Fuck fame?

Wel veel wilde haardossen gezien, maar geen 'Fuck Fame' t-shirt. Jammer, volgende keer beter.

Re: Fuck fame?

Re: Fuck fame?

Origineel geplaatst door Zaaz
Wel veel wilde haardossen gezien, maar geen 'Fuck Fame' t-shirt. Jammer, volgende keer beter.

mensch-machine wist me anders haarfijn te spotten ;)
ik moet zeggen dat ik wel behoorlijk verdekt stond opgesteld hoor hehehe

Re: Re: Fuck fame?

Re: Re: Fuck fame?

Origineel geplaatst door olafmol
mensch-machine wist me anders haarfijn te spotten ;)
ik moet zeggen dat ik wel behoorlijk verdekt stond opgesteld hoor hehehe

ja man - die goatie is echt tijdloos :)

Back