Kobol - $yrinx - $pirit

Status
Please reply by conversation.

DigiLoog

Ouwe rot
Ik ben op zoek naar de volgende synths :
RSF Kobol keyboard.
Synton Syrinx keyboard only the black model.
Crumar Spirit.
Alleen concours conditie, dus in ONBERISPELIJKE technische en optische staat.

Attachments

• rsf_kobol.jpg
    rsf_kobol.jpg
    106 KB · Bekeken: 106
  • 14_Syrinx_upgraded.jpg
    14_Syrinx_upgraded.jpg
    83,3 KB · Bekeken: 82
  • 2.jpg
    2.jpg
    56,9 KB · Bekeken: 78
Dacht dat je die Synton Syrinx keyboard toen tegen vond vallen. Komen zo veel leuke nieuwe dingen uit ;-)

Ja, een mooie ook.
Maar gezien hij er al een aangeboden wordt en nog niet is verkocht zegt mij dat hij met iets teveel vraagt.

Dus je zoekt een Spirit die te koop staat, maar als er één te koop staat, concludeer je daaruit dat-ie te duur is en koop je hem niet? Zal lekker opschieten zo...

:okdan:

Mis de oscar in het lijsje. dacht dat het allemaal over gewaardeerde dingen waren ;-) Ben geen pestkop. Lekker je topic vervuilen. ;-)

voor het geld van een syrinx, koop je ook meteen een fenix2 ?
zou die spirit eventueel een lager bod doen ..., zeldzame bak en ook nog dichtbij

Ja, een mooie ook.
Maar gezien hij er al een aangeboden wordt en nog niet is verkocht zegt mij dat hij met iets teveel vraagt.

tja..

Voor een Syrinx reken snel 6k of meer,onder mag je vergeten (die laatste dat op MP stond had ik ook een heel hoog bod gedaan maar hij is toch hoger gegaan)

Die Kobol is erg gezocht in de USA en Duitsland en moet je tussen 8 a 10k rekenen.

De Spirit is in tegenstelling tot die andere twee bitter weinig gewild,ook internationaal ondanks hij zeldzaam is.

Die spirit die nu op Mp staat vraagt ie 3750 voor (ophaal prijs) terwijl de laatste op eBay voor bijna 6k$ ging.

Er is vaak een cyclus bij dit soort verkopen. En het lijkt alsof hij er nu wel echt vanaf wil.

Voor de prijs van een Synton Syrinx kun je een Jp-8 kopen. Snap je ,. mijn keuze was snel gemaakt. Maar ja.. Die dingen had je jaren geleden moeten kopen. Nu veels te duur. De prijs van super mooie sound om daar een bedrag aan te hangen.....

Dacht dat je die Synton Syrinx keyboard toen tegen vond vallen. Komen zo veel leuke nieuwe dingen uit ;-)

Dat is correct, echter destijds kocht ik hem om er muziek mee te maken en nu als verzamel object (uiteraard zal ik er sporadisch op spelen maar hij zal geen deel uitmaken van mijn setup net zo als de andere 2) aangezien ik een financiële meevaller had.

En die Synthon moet dan door DigiLoog helemaal geDigiloogd worden. Alles helemaal na gelopen $$ dat word een gouden Synthon -P

Die spirit die nu op Mp staat vraagt ie 3750 voor (ophaal prijs) terwijl de laatste op eBay voor bijna 6k$ ging.

Er is vaak een cyclus bij dit soort verkopen. En het lijkt alsof hij er nu wel echt vanaf wil.

Wil hij niet, al een jaar dezelfde prijs zonder resultaat.
Voor minder gaat hij niet weg, dus zal hij nog wel een jaar op MP staan ;)

En die Synthon moet dan door DigiLoog helemaal geDigiloogd worden. Alles helemaal na gelopen $$ dat word een gouden Synthon -P

Dat is ook correct, zo als een ieder nu wel weer laat ik niets aan het toeval over en wordt na aankoop meteen Mark Cox ingeschakeld om hem geheel te recappen en van midi voorzien.
Dus ja daar gaat zeker zo'n kleine 600 euro bij de aankoopprijs opkomen.

Dus je zoekt een Spirit die te koop staat, maar als er één te koop staat, concludeer je daaruit dat-ie te duur is en koop je hem niet? Zal lekker opschieten zo...

:okdan:

Dat klopt, maar waarom direct kopen als hij al een jaar te koop staat voor 3750 euro, ik heb geduld net zoals de verkoper ;)
Als koper niet zo halsstarrig aan die prijs blijft vasthouden dan staat hij binnenkort bij mij in de plexiglaxen vitrinekast :D

Opzoek naar top klassieker voor decoratie. Niets is te gek. Als jij dat leuk vind. Ander gast loopt graag in vrouwen kleren. Ieder ze ding.

Status
Please reply by conversation.
Back