Kobol - $yrinx - $pirit

Status
Please reply by conversation.
Je hebt een goed geheugen marcuuu, ook deze topper zoek ik nog steeds.
Maar turnlabs prijzen kennende gaat dit hem niet worden.
Heb er niet meer dan 2750 voor over en dan wel voor een onberispelijk exemplaar.

Geen idee wat zn ding zou moeten kosten. Geheel nagekeken via turnlab zal die wel meer kosten dan een die geen onderhoud heeft gehad. Vraag je toch wat die moet kosten. Ruil je iets in. Het is een zeldzaam ding.

Ruil je iets in.

Ik heb helaas niets meer om in te ruilen, alles wat ik heb heb ik lang naar gezocht en veel geld in gestoken om ze in zo'n mooie optische en goede technische staat te krijgen .....
Dus die gaan pas weg als ik ooit in geld problemen zou komen, maar dat zie ik zo snel niet gebeuren ;)

In dat geval kan je net zo goed de vraagprijs betalen, t is toch waarde vast wat je koopt dus wat zou ‘t.

In dat geval kan je net zo goed de vraagprijs betalen, t is toch waarde vast wat je koopt dus wat zou ‘t.

Er zijn wel meerdere profesionele verkopers die schermen met de term compleet geserviced, had ook ooit een synth van zo iemand gekocht en wat bleek toen ik hem bij mijn service man has staan.
Niet veel aan gebeurt en compleet recappen was geen overbodige luxe :eureka:
Maar dus wel de hoofdprijs vragen .......
Koop liver van een particulier voor minder en laat de service wel zelf doen, weet ik ook dat koste nog moeite worden gespaard om hem echt in top conditie te krijgen.

Ik ben zo blij dat ik niet weet waar deze gezocht draad over gaat.

2 mnd geleden en zo te zien nog steeds. Heeft ook een polykobol te koop staan.
Weet niet of t was is voor je, ouwe zooi enzo..

Ah hij gebruikte verschillende termen waardoor ik dacht dat ie ze ook te koop had.

Voor mij is het niet erg, ik zoek er geen.

Status
Please reply by conversation.
Back