Kobol - $yrinx - $pirit

Status
Please reply by conversation.
Die spirit die nu op Mp staat vraagt ie 3750 voor (ophaal prijs) terwijl de laatste op eBay voor bijna 6k$ ging.

Kerel die met eigen ander account op zijn eigen auctions zit te bieden om waarde op te kloppen,er zitten er zo verschillende op ebay.

Hij heeft hem eerst paar maanden op ebay gezet aan iets lagere buy now prijs,geen kat die dat koopt.

De nieuwe opkomende trent zijn nu mensen die Japanse ebay accounts hacken om de algemene inflatie te proberen te beinvloeden,ze zetten alles incl de domste waardeloze gear aan x2 prijs of onrealistische hoge prijzen,massas aan items.

Bericht:
Tekstopmaak verwijderen

Vet
Cursief
Onderstrepen

Link invoegen
Afbeelding invoegen

De tag
rondom geselecteerde tekst plaatsen

Verkleinen
Vergroten

Wil je nog topprijzen voor je (zeldzame of gewilde) $ynth dan lijkt me China de plek bij uitstek.
Daar lopen multi miljonairs rond die graag investeren in auto's of schilderijen dus waarom nog niet in vintage synths.
De verkoper van de $prit maakt meer kans om een topprijs te verkrijgen op alibaba.com dan op marktplaats.nl :D

Volgens mij heeft de Kobol keyboard een batterij voor het geheugen. Wel geniaal trouwens, die sequencer die de geheugens langs gaat.

Bericht:
Tekstopmaak verwijderen

Vet
Cursief
Onderstrepen

Link invoegen
Afbeelding invoegen

De tag
rondom geselecteerde tekst plaatsen

Verkleinen
Vergroten

Wil je nog topprijzen voor je (zeldzame of gewilde) $ynth dan lijkt me China de plek bij uitstek.
Daar lopen multi miljonairs rond die graag investeren in auto's of schilderijen dus waarom nog niet in vintage synths.
De verkoper van de $prit maakt meer kans om een topprijs te verkrijgen op alibaba.com dan op marktplaats.nl :D

Als je echt op die manier denk om iets te kopen. Kun je beter 4 stuks Moog Source kopen.

Volgens mij heeft de Kobol keyboard een batterij voor het geheugen. Wel geniaal trouwens, die sequencer die de geheugens langs gaat.

BassStation Key. Daar zit geen batterij in maar wel geheugen via IC. Maar hoe dat precies dan in schema in elkaar zit. Zouden ze altijd moeten doen. Geen batterijen in die gear.

Je kun wel een zn heel duur ding kopen. Is net zo als de duurste sport auto in de show room. Dat word vaak een winkel dochter. Is wel geinig om iets leuks te hebben staan. Alle klanten zien en kopen hem niet. Neem bij zn auto ook nog eens de waarde af in de jaren en de conditie achter uit. Auto moet wel een beetje rollen

Die had ik al, wil geen analoge monosynths meer waarin zich backup batterijen bevinden :eureka:

Je wil toch onderhoud er aan laten doen. ff kijken heeft het geen schade op de print. Dan gewoon helemaal er uit laten. Jij maakt het je zelf wel erg moeilijk.

Soort anwb keuring op je synth. Verzin het maar. Van die Engelse drop afblijven. Word je veels te scherp van ;)

Mijne niet.. kijk uit voor je het weet heb je een ban he ;)

Viama veiling oid. Daar ken je kijken. Ik kijk er nooit. Daar heb wel eens via linkje gekeken. dikke zooi.

Zal hem wel niet worden gezien de prijzen die egres suggereert, heb 10 k liggen voor alle 3 niet voor één van de drie:stupid

Dat gaat echt niet lukken, Spirit en Syrinx wel.

Een Kobol KB vinden los van eenderwelke vraagprijs is al onbegonnen.

Ik heb er met veel geluk twee kunnen kopen van wereld grootste RSF verzamelaar/vriend.

Die kerel heeft massa's rsf's o/a 4 Polykobols,daar komt er ook nog wel 1 van naar hier :)

Jawel zit wel een batterij in,het is gewoon ook dezelfde pcb van de Rack programmer die erin zit.

In de handleiding staat ook dat BassStation geen batterij heeft. Geheuregn deed het niet. was dat iets harder moest drukken. Heb hem open gehad en echt geen batterij gezien.

Status
Please reply by conversation.
Back