BLOCK HOT INSTRUMENTAL

Klinkt prima!

ik heb twee keer geluisterd en gekeken. Not really my cup of tea, en eerlijk gezegd is de "video" heel erg vervelend om naar te kijken. Sorry man, dit vind ik één van je mindere. :(

In zekere zin zit er wel een ok 'vibe' in dit stuk. Maar de vettige raptekst ontbreekt en dat is ongetwijfeld net wat dit nodig heeft.
Hoewel inherent aan deze stijl te repetetief en weinig spannend naar mijn zin en net daarom ben ik heel snel uitegekeken. (ook op dit soort muziek in het algemeen)
Een video (ook niet met blotte tetten of Ferrari's) kan daar voor mij persoonlijk niets aan veranderen.
Hoe meer ik luister naar dit soort junkmusic, hoe meer ik naar singer/songwriter muziek op zoek ga.
Wellicht heeft mijn 'ouderdom' daar wat mee te maken en de daarmee gepaard gaande zoektocht naar muziek waar arrangement, songwriting en de kunst van een instrument te bespelen of retegoeie vocals centraal staan.
14-jarigen vinden deze track dan waarschijnlijk wel ubercoole muziek. Ieder z'n ding zeker ...?

sKeLeTvM, ik begrijp je volkomen. Ik denk dat mensen die dit op repeat luisteren vooral rappers zijn die hier zelf een tekst op schrijven.. Anders is dit veel te saai yep! Ik denk dat je je wel vergist in de leeftijden tho. Ik ben zelf ook niet super jong meer en ken ook genoeg oudere mensen met een 'brede'/'jeugdige' muzieksmaak :P

Back