Reageren van Cubase SX 2 op Intakt

DJ Rob Touche

Nieuwkomer
Hi,

ik heb net Intakt binnen en ben een starter op dit gebied, als ik iets opgenomen heb in SX en het loopt perfect door, dan probeer ik in Intakt aan de Cutoff te draaien... alles reageert super, de filter klinkt als n TI"T maar als ik dan de opname functie inschakel en probeer de draaibeweging van de filter op te nemen... helaas....

Moet ik iets aan zetten of zo....

Graag jullie hulp....

Gr Rob

zet SYSEX recording eens aan? (iets van preferences -> midi > filter. sysex record staat std uit)
dat hielp voor mij wel bij diverse plugins.

Is dit alleen bij het filter? of is dit bij alle knoppen in de plugin. Als dit het geval is dan moet je de R en W gebruiken om je automation te recorden.

alle knoppen?!

alle knoppen?!

Hi,

ja, bij alle knoppen... ook al draaie ik aan mn Remote 25.... doet ie niks volgens mij...

OK, waar kan ik die R en W vinden in SX 2.0 ???

Thanks voor de help..

R

als record klikt en dan draait (wel als INPUT de remote aangeven) dan neemt hij gewoon elke CC op.
standaard zelfs.
read en write zijn 2 buttons die bij elke miditrack staan, even als e van edit <( speakertje voor monitoring aan/uit.

zoek maar eens.
en anders, check us ff de manual?

Nog steeds niks maaaar....

Nog steeds niks maaaar....

Hi,

heb nog steeds niets maar maak ik geen fout???

Ik heb een dingetje lopen in een loop in Intakt, loopt lekker en probeer aan een van de knopjes te draaien ( filter )
ik hoor het wel maar als ik de opname stop en naar mn key editor ga... ( streepjes ) dan naar dat drop down menutje..

je weet wel met dat velocity en pan etc... zie ik geen veranderingen terwijl ik als ik me goed herinner dat wel had met andere instrumenten... dan stond er zo.n sterretje voor?!!

Moet ik misschien controller cc nummers in die setup naar de andere kant halen???? Of gaat dat automatisch????

OF.... werkt het alleen met draaien op mn externe keybord????

Draaien aan de knopjes op de VSTi werkt in ieder geval niet... ook niet met de R en de W aangevinkt...

PS, heb een dongle in mijn PC zitten... dus geen H2o....

Grtz

Re: Nog steeds niks maaaar....

Re: Nog steeds niks maaaar....

Origineel geplaatst door DJ Rob Touche
Hi,

PS, heb een dongle in mijn PC zitten... dus geen H2o....

Grtz

Je ben geregistreerd user? van intakt?
Dan ga je toch even naar het n.i forum,daar heb je support,dat hebben ze er speciaal gemaakt:)
Staat ook in je handleiding btw.

En intakt met een dongle?

Dongle

Dongle

SX 2.0 dongle = yes
Intakt = try before u buy...haha

Dus n.i. forum gaat niet lukken...

OK...

Hulp toch welkom...

R

Je kunt toch een CC aan die filterknop toewijzen met je rechtermuisknop of een CC setup schermdingetje of zo?
Meeste NI meuk werkt zo ongeveer.

Enne,

LAAT SYNTHERKLAAS HET MAAR NIET HOREN!!!!!

Back