Ik heb een tijdje geleden geprobeerd om mijn AN-200 te editten via de meegeleverd software maar dit ging niet lukken omdat de software alleen maar aan het crashen was. Uiteraart ging ik meteen opzoek naar een Yamaha website om te kijken of er info of nieuwe versies te downloaden waren maar helaas, van de Yamaha website werd ik niet echt wijzer. Google bood ook geen succes behalve dat ik ergens las dat de software het niet doet op Windows XP.
Kan natuurlijk voorkomen zoiets maar kan ik er nog op rekenen dat ze bij Yamaha de moeite nemen om XP gebruikers tegemoed te komen en de software ooit nog updaten? Volgens de handleiding kun je dankzij de software de AN-200 beter/veelzijdiger editten maar met XP kun je dat dus wel vergeten.
Ik krijg als ik die Yamaha site bekijk een beetje het idee dat het een helaas pindakaas situatie gaat worden.

Kan natuurlijk voorkomen zoiets maar kan ik er nog op rekenen dat ze bij Yamaha de moeite nemen om XP gebruikers tegemoed te komen en de software ooit nog updaten? Volgens de handleiding kun je dankzij de software de AN-200 beter/veelzijdiger editten maar met XP kun je dat dus wel vergeten.
Ik krijg als ik die Yamaha site bekijk een beetje het idee dat het een helaas pindakaas situatie gaat worden.

)