woord van het jaar! Stem ook!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Voila, mijn stem heb je ook al...

tja dit is ook niks, we zijn weer uit de top-10 gezakt =(

Jullie gaan van de winter zeker ook met een synthforum wintermuts rondlopen is het niet?

Maar ehm, degene die de meeste mensen weet te lobben om te stemmen wint. ;)

Origineel geplaatst door fuse
Maar ehm, degene die de meeste mensen weet te lobben om te stemmen wint. ;)

eh... duh! :)

aan de andere kant... ik kan ook wel even mijn broer Jeb bellen en vragen of ie de helft van de andere stemmen ongeldig verklaart... :kont:

Origineel geplaatst door cyan_circle
aan de andere kant... ik kan ook wel even mijn broer Jeb bellen en vragen of ie de helft van de andere stemmen ongeldig verklaart... :kont:

Waar wacht je nog op ????

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik ben hier ook maar eens op gaan staan: http://wvhj.contentecontent.nl/lijst.php?ini=s

LOL

ey, maar dat bericht dat je daar gepost hebt, klopt idd !!
Dat heb ik ook wel es ooit: kom ik ergens 'n (voor mij) vreemde tegen, denk ik zoiets van: die zou ook best wel es op synthforum.nl kunnen hangen !

Waarop dat dan gebaseerd is, is nogal wisselend.

Je moet overgins niet op F5 drukken als je net een bericht geplaatst hebt... Dan plaatst ie het namelijk onbedoeld nog een keer.... :(

Origineel geplaatst door cyan_circle

Je gaat me toch niet vertellen dat hij mede schuldig is aan dit soort zinloze bestedingen om het internet onveilig te maken?

Wel dat die database ondertussen weer is gereset.

Zeker last van randgroep hackende jongeren die helemaal sufgerukt zijn en in onder-pilsde toestand die database meuk hebben lopen opleuken.

(toch wel handig die nieuwe woorden)

Origineel geplaatst door fuse
Je gaat me toch niet vertellen dat hij mede schuldig is aan dit soort zinloze bestedingen om het internet onveilig te maken?

ik denk eerlijk gezegd dat Jeb niet eens weet wat het internet is...

Ik denk dat Bas bezig is geweest....

:( We zijn er niet meer.

U kunt nu ook stemmen op:

syntforum
synnthforum
syntthforum:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back