Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik dus.wie werkt er met cakewalk/sonar??
Origineel geplaatst door fuse
Ehmmm.... zou hier weer een slugparty ontstaan tussen aanhangers van sequencerprogramma's?
Maar ik werk er niet mee. Het is niet m'n ding nl.
Het is een goed pakket waar fijn mee te werken is.
Wel is het nu Logic op de PC aan het verdwijnen is de concurrent van Cubase die ervoor moet zorgen dat de ontwikkelingen een beetje door blijven gaan en Steinbug geen monopoly positie krijgt.
Thomann verkoopt alleen het dure pakket en niet de upgrade, Cakewalk.com levert niet meer aan Europa, maar verwijst naar Roland . . .www.thomann.de of volgens mij via de cakewalk website.........
Origineel geplaatst door EternalFall
In de vorige versies, moest je een aparte Vsti-Adapter gebruiken ( FX-expansion of een andere), maar in Sonar 3 is de Vsti Adapter standaard bijgeleverd.
Deze adaptor verschijnt in de Dxi box waarin je ook de Vsti kunt selecteren.
Roland verdeelt Sonar3, via het dochterbedrijf Edirol: zie hier: http://www.edirol.it/europe/product...nal&id=12&la=UK
Dank U! 
Origineel geplaatst door fuse
Die VST adapter hebben ze opgekocht van FXapansion en die is echt de bom hoor.
En die nieuwste versies ondersteunen het VST2 protocol ook dus je kunt uitstekend automatisering en midi aansturing gebruiken. En qua geluidskwaliteit is het 100% hetzelfde omdat ze allebei met audiostreams werken zonder gedoe om de boel om te rekenen van/naar zoveel bits.
Dus met Sonar kun je gewoon probleemloos (nou ja, er is altijd wel een vreemde bit in de byte) met VST's werken.
Het ondersteund ook gewoon Rewire en MFX midi plugins. En qua mogelijkheden doet het niet onder voor z'n concurrenten. Tenzij je echt exotische dingen gaat wensen.
Origineel geplaatst door Errol
wie werkt er met cakewalk/sonar??
En uiteraard waarom.
bedankt alvast