Heb je meteen een nieuwe hobby er bij deuken uitkloppen ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb je meteen een nieuwe hobby er bij deuken uitkloppen ;-)

Lekker wandelen en fietsen is heerlijk, da's de reden waarom ik afgelopen winter naar Apeldoorn ben verhuisd.Een filmpje kijken doe ik ook graag, thuis lui op de bank. Zeker als het buiten pokkenweer is.Wandelen doe ik dus ook erg graag en dan niet om de kilometers, maar voor het genieten en mijn hoofd leeg te maken.
Ik ben geen filmfanaat maar ik kijk wel bijv goed drama, films van goede regisseurs (Polanski, Coen Brothers, Lynch, Eastwood of Scorsese bijv) en verder ben ik best wel gevoelig voor films die een beetje mysterieuze sfeer hebben, Pi van Aronofsky, the machinist van Anderson, films van Lynch bijv, zo'n Erraserhead met die beelden en die muziek daar zat ik helemaal in, wat een geweldige film is dat.Een filmpje kijken doe ik ook graag, thuis lui op de bank. Zeker als het buiten pokkenweer is.
Ja, hier ook, youtube is wel een geweldige bron van nutteloos vermaak maar ook van interessante docu's en muziekZinloos op Youtube rondhangen en leuke of interessante video's kijken vind ik ook erg leuk en doe dat vaak. Dus ja, ik denk wel dat dit ook een hobby is.![]()
Stiekem ben ik een pro...ssssEn dat alles met de rechterhand?![]()
Misschien kan ik dat een beetje compenserenWat ik weinig hoor is reizen...Maar ja we reizen genoeg in ons hoofd met al die spullen.

Bordspel kan ik ook wel waarderen.Bordspellen is mijn levenlange passie.
En ik ben een geschiedenisboeken lezer.
Ik woon 1635mi ten zuiden van u. Ik dacht ooit nog eens tot bij u te stappen; Appalashian trail... staat hoog in mijn verlanglijst. Als dat project hier binnen 10 jaar gedaan is neem ik een lange sabbatical en kom ik te voet af.Misschien kan ik dat een beetje compenseren
Ik ben zo vaak in Noord Amerika op reis geweest dat ik er uiteindelijk maar been gaan wonen. Meest significante reis was in 2016, toen heb ik in Vancouver een mini van gekocht waarmee ik in 4,5 maanden 26000 km heb rond gereisd. Reizen valt ook goed te combineren met mijn hobby fotografie.

Die trail is een flinke tocht, ik zie dat het ongeveer een half jaar kost.. laat maar weten wanneer je in de buurt bentIk woon 1635mi ten zuiden van u. Ik dacht ooit nog eens tot bij u te stappen; Appalashian trail... staat hoog in mijn verlanglijst. Als dat project hier binnen 10 jaar gedaan is neem ik een lange sabbatical en kom ik te voet af.
T

Prima toch!Ik heb een haat/liefde verhouding met het spel Rocket League. Inmiddels 2000 uur erin zitten na 7 jaar. Ja, dat is iets van 5.5 uur per week gemiddeld![]()