Nieuwe jam/schets

kobuz

Ouwe rot
Een nieuwe track begonnen. Tot nu toe nog bezig geweest in één 16 beat pattern, voorlopig space ik hier nog wel even mee door om geluiden te fine tunen, toe te voegen en misschien weg te halen, maar wilde hem toch even delen :)

De bedoeling is om wat stevigere techno te maken, maar ik verzeil toch altijd weer in een spacy sfeertje :D

Smaakvol Kobuz! Dikke jam... Hij beukt lekker. En die spacey dingetjes... wat zou het leven minder interessant zijn zonder :okdan: :halleluja

Je hebt een mooie setup zeg.
En het klinkt allemaal erg lekker.
Vind beide stijlen die hebt genoemd trouwens erg fijn.

Thanks! Zeker een fijne setup :). Laatste jaar een hoop tijd en geld in geinvesteerd en dat begint zich uit te betalen in dit soort dingen waar ik errug veel plezier mee heb ;)

Heel erg fijn om naar te luisteren, super chille track :)

Thanks!:okdan:

Smaakvol Kobuz! Dikke jam... Hij beukt lekker. En die spacey dingetjes... wat zou het leven minder interessant zijn zonder :okdan: :halleluja
Thanks :) haha zeker, alleen maar beuken is leuk, maar ik hou toch wel van wat extra's erbij. Moet ook zeggen dat ik het ook echt een kunst vind om met minimale elementen iets goeds neer te zetten.

Ja klinkt lekker hoor, nix mis mee!

Thanks!

Thanks beide! De kick, die is nu flink distorterd ja, ik zal eens kijken of ik daar een betere balans in kan vinden.

Back