Sherman Quad Modular Filter

Heb er van de week op mogen pingelen! Tering.....:duivels: Sprakeloos?!

Ongeldig object
Het aangevraagde object ( 2574828520 ) is ongeldig, nog niet gestart of komt niet meer voor in de eBay-database. Controleer het objectnummer en probeer het opnieuw. Als dit bericht dan nog steeds wordt weergegeven, is de aanbieding niet gestart zodat deze nog niet kan worden weergegeven of is de aanbieding verlopen zodat deze niet langer beschikbaar is.

Origineel geplaatst door dione
Ongeldig object
Het aangevraagde object ( 2574828520 ) is ongeldig, nog niet gestart of komt niet meer voor in de eBay-database. Controleer het objectnummer en probeer het opnieuw. Als dit bericht dan nog steeds wordt weergegeven, is de aanbieding niet gestart zodat deze nog niet kan worden weergegeven of is de aanbieding verlopen zodat deze niet langer beschikbaar is.

Ja, maar mijn bedoeling is om toch nog ff wat meer stil te staan bij de QMF!
Waarom zijn er in gods naam maar 100 van gemaakt?! :confused: :(

kleine moeite om er nog 100 te bouwen lijkt me....wat kosten die dingen ?

Origineel geplaatst door dione
kleine moeite om er nog 100 te bouwen lijkt me....wat kosten die dingen ?

Nou... Het zijn volgens mij iets van 4 Filterbanks in 1?! Plus meer!
Maar dan nog?! Waarom maar 100! :confused:

;)

Origineel geplaatst door Cisco
Nou... Het zijn volgens mij iets van 4 Filterbanks in 1?! Plus meer!
Maar dan nog?! Waarom maar 100! :confused:

;)

Hij vertelde toen tegen mij dat het teveel handwerk was.
En dat kon die niet uitbesteden.

Origineel geplaatst door Errol
Hij vertelde toen tegen mij dat het teveel handwerk was.
En dat kon die niet uitbesteden.

Nou, dat kan die volgens mij NU wel! Hoeveel filterbanks zijn er wel niet verkocht?! Die dingen zijn "Hot"!
Gewoon nog iets van 1000 Quad Modular Filters erbij bouwen?! :) Koop ik er meteen 2! :D

Origineel geplaatst door Cisco
Koop ik er meteen 2! :D
De markt is veel te klein voor een mega filterbank. Die eerste 100 stuks heeft ie met moeite kunnen verkopen. Weet wat zo'n bak kost..

Tsja als je echt wanhopig bent kun je ook gewoon 4 Filterbank 2's kopen, en 'n patchbay. Beetje knap in 'n rack schroeven en klaar ben je.

Ik heb maar 1 FB2, en die blijft me al verrassen - kun je nagaan wat er gebeurt als je er 4 aan elkaar koppelt!

Ik heb er 2 en ik ben er ook zeer over te spreken...

Maar wat ik echt irritant vind als je ze in een rek hebt geschroeft en je witl ff de fm/am gebruiken maar omdat er jacks in de ingangen zit van de fm/am kun je ze niet gebruiken..... want ik heb alles naar me patchbays lopen....dus moet ik eerst de fm jack er uit halen en dan doet hij het weer......zat dat dus maar aan de voor kant die aansluitingen!....

Ja dat is kut. Natuurlijk is het op te lossen met een boor en 'n soldeerbout, maar echt elegant is het niet. Mijn SE1-x heeft hetzelfde; als je 'n jack in de externe filter input laat zitten ben je je noise source kwijt. Lekker handig.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
De markt is veel te klein voor een mega filterbank. Die eerste 100 stuks heeft ie met moeite kunnen verkopen. Weet wat zo'n bak kost..

Ik geloof toendertijd rond de FL. 6000,-

Mocht er hier iemand misschien ooit eens eentje tegenkomen die te koop staat? Laat 'et me dan alstublieft weten!!!;)

Bedankt!

peace...

Nou... ik mag me zins kort de gelukkige eigenaar noemen van Qmf #52! :P

Attachments

• qmf3.jpg
    qmf3.jpg
    52,9 KB · Bekeken: 89
Valt niet mee om deze bak te vinden?! En om daadwerkelijk naar Nederland te halen?!
Zijn er maar 95 van gemaakt! En je bent geshuffeld als je 'em ooit te koop zet?!
Gelukkig ben ik toch z'on stumperd tegengekomen! ;)

Dit moet je gewoon horen!!! Ik zal snel een demo posten van alleen een 909 door alle 4 de filters.
Heb er geen woorden voor! Dit heb ik echt nog nooit gehoord! Zooooo verschrikkelijk Bruuuuut.....!
Kan nog steeds niet geloven dat ik 1 van de 95 gelukkige ben?! Deze bak gaat met mij de kist in! :)

Ik doe mn best om demo's te plaatsen! Maar aangezien ik geen internet in mn studio heb?! Probeer ik 'et zo snel mogelijk te posten, want dit geweld moet ik delen!!!!! :duivels:

peace...

En, komen er nog demo's? Eerst ons een beetje lekker maken, en dan niks later horen, dat kan natuurlijk niet he :engel:

Origineel geplaatst door Ionide
En, komen er nog demo's? Eerst ons een beetje lekker maken, en dan niks later horen, dat kan natuurlijk niet he :engel:

Precies!!! na A komt B, dusse.....?

Op het forum op de Sherman site (http://www.sherman.be) worden er wel eens te koop aangeboden en te koop gevraagd.

Ik heb sinds afgelopen weekend een fb2 en dat vind ik al een vreselijk leuk ding, maar zo'n QMF lijkt me nog even teveel van het goede... Ik wil nu al vakantie opnemen om de hele dag met dat ding te spelen, laat staan met 4..!

Back