[Deep? House] Grasp

Dit vind ik dan weer een pareltje! De stukken zonder kick, mis ik de kick op den duur wel een beetje. Ik vind het erg knap dat je terug durft te gaan naar de basis. Dat vind ik nog wel eens moeilijk... Als ik eenmaal in het synth geweld zit kan ik moeilijk terug naar bv. alleen de drums met de baslijn. Well done Mark!

Dit vind ik dan weer een pareltje! De stukken zonder kick, mis ik de kick op den duur wel een beetje. Ik vind het erg knap dat je terug durft te gaan naar de basis. Dat vind ik nog wel eens moeilijk... Als ik eenmaal in het synth geweld zit kan ik moeilijk terug naar bv. alleen de drums met de baslijn. Well done Mark!

De drum track word voor mij heel lastig om interessant te houden zonder cheesy dingen toe te voegen zoals rides of een extra hihat.
En ik vind juist de breaks een los gelaten gevoel geven vandaar dat de kick weinig in de track zit.

Overgangen vind ik ook wel lastig, maar door filters en een klein beetje whitenoise te gebruiken leg ik het voor.
Geluiden op de achtergrond zet ik ook uit.
Dan lijkt het net over je er weer terug in zit, haha.

Wel denk ik dat ik qua processing meer uit deze track kan halen.

Bedankt voor heg luisteren en de reactie!

Laatst gewijzigd:
Heel erg mooie track, Mark. Die stabs zijn gewoonweg geweldig, ik hou van coole stabs. Lekkere groove, zoals steeds.. heerlijk dansbaar.. geen moment verveeld.. voor herhaling vatbaar.. Veel succes ermee :halleluja

Gloomy.

mooie track weer mark
de subtielere stijlen liggen je beter, dat heb ik ook meestal
en dan ik het erg leerzaam af en toe wat anders te doen, zoals een meer duistere track wat je af en toe doet, zet het voort :)

oh ja en de low end van je tracks vind ik erg sterk strakke subb bass die perfect met de kick verlijmd zit!

mooie track weer mark
de subtielere stijlen liggen je beter, dat heb ik ook meestal
en dan ik het erg leerzaam af en toe wat anders te doen, zoals een meer duistere track wat je af en toe doet, zet het voort :)

oh ja en de low end van je tracks vind ik erg sterk strakke subb bass die perfect met de kick verlijmd zit!

Tja hardere tracks komen me niet aanwaaien, ik moet er ook veel harder voor werken om zoiets krijgen.
Daarnaast zijn de resultaten super wisselvallig.

Bedankt !

Hey Mark,

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de eerdere commentaren. Echt super lekkere groove man! En de mix vind ik ook erg goed gedaan, dus top!

Back