Behringer beschimpen of ophemelen en aanverwante discussies

16 stemmig polyfoon "Moogen" en nog geld overhouden om de huur te betalen. :D

442482558_1035647188148360_2141046812499531986_n.jpg

#Eprom "16 stemmig polyfoon "Moogen" en nog geld overhouden om de huur te betalen. :D"

Ik snap het grapje .. aan de andere kant , 16x 270 euro [ inc rackears] = 4320 euro
Daar koop je een echte aardig dikke moog voor [of van een ander merk]

en dan op Synthforum posten in een apart draadje , waar ik dus alle stemmen zelf doe? haha doe ik de naam El lendeling wel eer aan 🤣
Ik ben in ieder geval voorstander, kijk er naar uit. ..deze vond ik geweldig👍👍

• Duimpje
Duimpjes: L3N
Heftig, leuke gast..

Altijd gezegd.. muziek industrie is niet gezond hoor. Maar ja we weten natuurlijk niet precies waarom iemand een cardiac arrest krijgt.

Laatst gewijzigd:
Heftig, leuke gast..

Altijd gezegd.. muziek industrie is niet gezond hoor. Maar ja we weten natuurlijk niet precies waarom iemand een cardiac arrest krijgt.
Het leven is een loterij waar je de kansen met je levensstijl een beetje kunt beïnvloeden, maar waar het vooral een kwestie is van de genetische kaarten die je zijn toebedeeld - en een beetje geluk (of pech). Ken er meer die de afgelopen 30 jaar vanuit het niets door hun hoeven zijn gegaan. Hoort er ook bij helaas.

Klopt, genetisch halen de meeste mensen 120 maar al shit onderweg doet het hem..
Ik heb mn vader nu paar weken op de cayenepeper 2x pd en een infra rood lamp op zn longen om proberen te stabiliseren en de peptiden te activeren (copd) en hij begind al weer praatjes te krijgen..
p.s ik drink nu een paar glaasjes Resveratrol - Wikipedia

uhm, lees eens de kleine letters van margerine en roomboter.
Klein verschil (oh op roomboter staan geen kleine letters)

Ps. mn grootvader is bijna 100..ik ben vegatarier tenzij ik een geel vette entrecote zie liggen.

Back