LolOmdat het een oeverloze discussie betreft heb ik maar van deze gelegenheid gebruik gemaakt en een zogenaamde waardeloze podcast in elkaar geflanst.![]()
![]()
Ja, begin een parodie podcast; "The Grumpy Old Gits"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
LolOmdat het een oeverloze discussie betreft heb ik maar van deze gelegenheid gebruik gemaakt en een zogenaamde waardeloze podcast in elkaar geflanst.![]()
![]()
Hoe werk je daar mee in de praktijk? Gebruik je alle synths voor 1 dikke chord sound? En hoe lang duurt het om een patch te maken?
"en dan op Synthforum posten in een apart draadje , waar ik dus alle stemmen zelf doe? haha doe ik de naam El lendeling wel eer aanLol
Ja, begin een parodie podcast; "The Grumpy Old Gits"
Ik ben in ieder geval voorstander, kijk er naar uit. ..deze vond ik geweldigen dan op Synthforum posten in een apart draadje , waar ik dus alle stemmen zelf doe? haha doe ik de naam El lendeling wel eer aan![]()
Moet je Tubeway Army vragen. Are Friends Electric werd met een stapeltje Mini’s gemaakt, naar verluid.Hoe werk je daar mee in de praktijk? Gebruik je alle synths voor 1 dikke chord sound? En hoe lang duurt het om een patch te maken?
Het leven is een loterij waar je de kansen met je levensstijl een beetje kunt beïnvloeden, maar waar het vooral een kwestie is van de genetische kaarten die je zijn toebedeeld - en een beetje geluk (of pech). Ken er meer die de afgelopen 30 jaar vanuit het niets door hun hoeven zijn gegaan. Hoort er ook bij helaas.Heftig, leuke gast..
Altijd gezegd.. muziek industrie is niet gezond hoor. Maar ja we weten natuurlijk niet precies waarom iemand een cardiac arrest krijgt.
Gekookte melkMaar je doet wel boter in je koffie hoop ik? bullet dieet..