Behringer beschimpen of ophemelen en aanverwante discussies

:kimono: Let the hate flow through you.
Ik durf dankzij de ontdekking hireonder mijn Flow weer te gebruiken binnenkort.. :) maar teveel mensen die de Micro usb powerconnector al kapot hebben..
Perfect, stil en klein digitaal mixertje verder. Super lage processing latency.. dat is waar het met dit soort budget digi mixertjes nog weleens mis gaat.

Alan Pearlman en Tsutomu Katoh ook. Jongens, we zijn iets op het spoor!

Mwah

1743343109053.png

Haargrensoverschrijdend gedrag is daar de norm.

Ik moet wel zeggen dat Uli in dat interview sympathiek overkomt, ook wel mooi verhaal dat hij als pauperjochie de winkel uit werd getrapt. Haakt leuk aan bij de nostalgie naar de lokale chagrijnige muziekboer in de Bax sterfdraden.

Ik heb gister en vandaag even bij een vriend op z’n Wave lopen rommelen, hij was er zelf nog niet aan toegekomen. Moet zeggen klink leuk en keys spelen wat mij herinnering zegt wat meer responsive dan de ub-xa.. verder is het geen beginners synth denk ik..

Laatst gewijzigd:
Haargrensoverschrijdend gedrag is daar de norm.

Ik moet wel zeggen dat Uli in dat interview sympathiek overkomt, ook wel mooi verhaal dat hij als pauperjochie de winkel uit werd getrapt. Haakt leuk aan bij de nostalgie naar de lokale chagrijnige muziekboer in de Bax sterfdraden.
Misschien ergens een pop up winkel openen waar alle synthforum.nl leden verkleed als paupers op verzoek uitgetrapt kunnen worden?
Tip : fiets erheen op je fat bike en parkeer deze tegen de etalage.

Best benieuwd, nu Bax failliet is, welke rol leveranciers als Behringer hebben gespeeld. Was al een tijdje niks meer van Behringer leverbaar, behalve wat oude voorraad. Was het Ulli die er de stekker in Goes heeft uitgetrokken qua leveringen, of wilde Bax niet meegaan in de eisen van Ulli? De marges op Behringerspul zijn ongetwijfeld laag, maar afgezet tegen de verkopen, zal dat best meevallen.

Lastig ook om op te boksen tegen de preferente Behringerleverancier Thomann.

Best benieuwd, nu Bax failliet is, welke rol leveranciers als Behringer hebben gespeeld. Was al een tijdje niks meer van Behringer leverbaar, behalve wat oude voorraad. Was het Ulli die er de stekker in Goes heeft uitgetrokken qua leveringen, of wilde Bax niet meegaan in de eisen van Ulli? De marges op Behringerspul zijn ongetwijfeld laag, maar afgezet tegen de verkopen, zal dat best meevallen.

Lastig ook om op te boksen tegen de preferente Behringerleverancier Thomann.
Om Behringer te verkopen zul je eerst een heleboel moeten inkopen. Als een firma daarvoor niet genoeg geld in kas heeft zoeken ze wel een ander verkooppunt.
Yamaha kun je wel met kleinere aantallen inkopen, maar als je niet de jaartarget haalt verdien je er niks aan. Want de jaar bonus is je echte verdienste. Meerde bedrijven werken zo, dus het is niet zo dat Behringer de boeman is.

Back